Monday, August 29, 2005

ΜΠΡΡΡPPPP !!!

Μπρρρ !!
Πολύ την φοβάμαι την επίσκεψη σε οδοντογιατρό!
Δεν έχει χρειαστεί ποτέ να κάνω ούτε εξαγωγή ούτε σφράγισμα ούτε τίποτα τέτοιο, μόνο κανένα καθαρισματάκι που και που…
Παρόλα αυτά χέζομαι από τον φόβο μου!

Έχω μια πολύ συμπαθητική οδοντίατρο, είναι και ωραία γυναίκα, (με 4 παιδιά!) αλλά ούτε κι αυτή έχει καταφέρει να με ηρεμήσει.
Είχα καταντήσει αηδία … Από τον Μάιο προσπαθούσα να πάω και σήμερα τα κατάφερα!

Και να πεις ότι δεν αντέχω στον πόνο … αντέχω!
Έχω σπάσει πόδι, πλευρό (2 φορές, πολύ πόνος), και έχω βγάλει τον ώμο (εκεί να δεις πόνο!) και, όταν έκανα αθλητισμό, πάθαινα όλα αυτά που τυχαίνουν συνήθως στους αθλητές.
Σ΄ όλα αυτά ήμουν πολύ παλικάρι, όπως μου είπε και ο γιατρός που μου έβαλε στη θέση του τον ώμο μου.

Στο οδοντιατρείο όμως κάτι παθαίνω, με το που μου λέει ‘άνοιξε το στόμα’ λούζομαι στον ιδρώτα, δεν κάνω πλάκα, κυριολεκτικά γίνομαι μούσκεμα, σαν να με μπουγελωσαν!

Η οδοντογιατρός μου τοχει πάρει προσωπικά, νομίζει πως δεν την εμπιστεύομαι … μου λέει σήμερα:
- κι αν χρειαστείς καμιά εξαγωγή ή σφράγισμα; τι πρέπει να σου κάνω, ολική αναισθησία;
- μόνο; Πρέπει να με δέσεις και στην καρέκλα αλλιώς δεν κάθομαι με τίποτα!!

Ουφ … πάω να ξαναπλύνω τα δόντια μου…

19 Comments:

Blogger isobel said...

λίτσα άκου με προσεκτικά κ δε θα χάσεις,

μέχρι σχετικώς πρόσφατα δεν μου είχε χρειαστεί να πάω οδοντίατρο γιατί τα δόντια μου είναι από καλή πάστα, όμως πλέον αυτές οι εποχές έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί...

είχα αναπτύξει τεράστια φοβία με τους οδοντίατροι, αλλά την ξεπέρασα...
χάρις στον Έντι

είναι χειρουργός-παιδοδοντίατρος -παρακαλώ όχι γέλια, το ξέρω το αστείο με το Ross, ρο χω ακούσει πλέον 1000000000 φορές-
με παιχνιδάκια κ ζωγραφιές στους τοίχους
κ κυρίως ξέρει πως να φερθεί στην ευαίσθητη ψυχούλα του φοβισμένου γκάγκουλα
σε πηγαίνει λάου-λάου κ με το καλό
σου βάζει όποια μουσική θες να ακούσεις -κάνει κ πρόγραμμα-
λέει σόκιν-κάφρο-ανέκδοτα όλη την ώρα για να σου αποσπά την προσοχή
τέλος δεν έχει την παραμικρή φοβία στο να σε πλακώσει στις ενέσεις εκεί που χρειάζεται κ έτσι μουδιάζεις κ δεν καταλαβαίνεις τίποτα

εσύ λίγο υπομονή μόνο κάνεις...
καλό κουράγιο!!!
αν δεν την παλέψεις με τη δικά σου επικοινώνησε

[συμβουλή από τον πρώην γκάγκουλα]

3:07 PM  
Blogger Lili said...

vre isobel, δεν μου στελνεις το τηλεφωνο του, τωρα που σε λιγο καιρο πρεπει να αρχισει η μικρη μου να εχει οδοντιατρο?



Litsa, εχω κανε εξαγωγη φρονιμητη, τροχισμα/σφραγισμα και καθαρισμο.
Το τελευταιο ποναει πιο πολυ απ ολα(εμενα τουλαχιστον)οποτε χαλαρωσε...:)

3:26 PM  
Blogger 0comments said...

Είμαστε μαζί σου!
Και ακούμε το καταπληκτικό τραγούδι του Μάρεϋ που έπαιζε τον ρόλο του βιτσιόζου οδοντίατρου στο Μαγαζάκι του τρόμου: "Όταν ήμουνα μικρός χτυπούσα τους φίλους μου, σκότωνα πουλιά, τυρανούσα ζωάκια ... Η μάνα μου μού έλεγε "Τι θα κάνω έγώ με σένα; Τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις; Αχ!" Κι έτσι κι εγώ έγινα ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ!!!!"

(0 comments μέλος του Litsa's Fan club)
ΥΓ Οι οδοντογιατροί είναι οι μοναδικοί εχθροί μας που θέλουν το καλό μας.

1:53 AM  
Blogger Marina said...

Δύο ειδών γιατρούς φοβάμαι, τον οδοντόγιατρο και την γυναικολόγο.

Εχω οδοντογιατρό στη Πατησίων που βάζει μουσικούλα, με κουλάρει με ανεκδοτα κλπ (γνωριζόμαστε πολλά χρόνια), κάνουμε και μερικά τσιγάρα.. (δεν καπνίζω πιά) αλλά εκεί κάνω εξαίρεση..με παστώνει στις ενέσεις σε σημείο ότι ξεχνάω ποιά είμαι..και στο τέλος με τρατάρει κιόλας..
Οταν είναι να χρειαστώ οδοντίατρο, χαλάλι τα 25 χιλιόμετρα που κάνω απο το σπίτι μου ως το ιατρείο του..

4:12 AM  
Blogger mindstripper said...

Είχα κι εγώ παρόμοια συμπτώματα. Στο τέλος όμως, νά 'ναι καλά ο κύριος Κωστής στο Παγκράτι, ως και κουβεντούλες για τις ειδήσεις στο ραδιόφωνο κάναμε παρεούλα την ώρα του σφραγίσματος. Αν ήταν ανύπαντρος αυτός ο άνθρωπος θα του έκανα πρόταση γάμου. Λίγο τό 'χεις με ένα στόμα γεμάτο σάλια (εντός και εκτός) κι έναν φυσητήρα φσσσσσσστ-κρρρρρρρρρ να κρέμεται σε μία μεριά, να έχεις και το θάρρος (ή το θράσος) να πετάξεις το σοβαρό σχόλιο περί απεργιών στην εκπαίδευση ή στα νοσοκομεία, και να μην σκέφτεσαι εκείνη την ώρα ότι ακόμα κι ο Μάιμος να σε έβλεπε είχε φύγει πηδώντας από το παράθυρο?...

Μερικοί άνθρωποι έχουν χάρισμα στο να διώχνουν από πάνω μας φόβους που εμείς οι ίδιοι δεν μπορούμε να κοντρολάρουμε με κανέναν τρόπο (το θέμα είναι πώς τον ξαναπαίρνω τώρα τηλέφωνο να πάω για καθαρισμό ρε γμτ...)

7:48 AM  
Blogger Your Man said...

@Isobel: Το ανέκδοτο με το Ross ποιό είναι;

11:05 AM  
Blogger xryc agripnia said...

Φανταστειτε λοιπον εμενα,που ανηκω σε μια σπανια ομαδα ανθρωπων που δεν τους πιανει η αναισθησια.
Οποτε..σφραγισματακι?Αξαγωγη?Απονευρωση!!!?
Χωρις αναισθησια.
Τσσσσ!



(και σ'αυτο γκαντεμω!)

11:26 AM  
Blogger isobel said...

α όχι, εγώ είμαι αυτυχής άνθρωπος, η αναισθησία με πιάνει μια χαρούλα, να μη σου πω πως ευθυμώ κιόλας!!! [υπερβολή]

με το ross το αστείο είναι πως πηγαίνει ακόμα ως ενήλικας στον παιδίατρο που τον παρακολουθούσε από τα γεννοφάσκια του

τέλος θέλω να αναφέρω άλλη μιά αστεία λεπτομέρεια:
με τον έντι κάθε φορά που κάθομαι στην καρέκλα δίνω ένα φιλάκι στον διψούλη -δλδ το λαλάκι που πετάει νεράκι- που απλά το φιλάς κ αυτό πετάει νερό κ κάνει έναν αστείο θόρυβο!
δοκιμάστε το κ θα με θυμηθείτε!!!

2:48 PM  
Blogger noooneeee said...

Ομοιοπαθής. Μόλις έκανα μία απονεύρωση (ενδοδοντική) και ήταν... χάρμα... τι να σου πω....

Πάντως έχω κι εγώ να προτείνω καλό οδοντίατρο στην περιοχή του Περιστερίου. Ο πόνος ήταν ειλικρινά ο ελάχιστος που θα μπορούσα να έχω σε μία ενδοδοντική. Και εκτός από καλός γιατρός είναι και πολύ ευχάριστος και συμπαθής!

Περαστικά...

2:40 AM  
Blogger 0comments said...

Κακούργα Οδοντογιατρίνα!!!
Τι έκανες στο Λιτσάκι μας και έχει να ποστάρει δυό μέρες; ΕΕΕ;;;
Δε μας σκέφτηκες κι εμάς τους εξαρτημένους;
Λίτσα ζεις
Εσύ μας οδηγείς

(0 comments μέλος του Litsa's Fan club)

5:22 AM  
Blogger Ektwras said...

I was like this but I am tired of being scared so I AM NOT ANYMORE

by the way I have to go to the dentist, once again!

7:42 AM  
Blogger Lili said...

Ισοβελ, το τηλεφωνο του Εντι πλιζ...?

7:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

Well done!
[url=http://lrmhunur.com/camg/rfca.html]My homepage[/url] | [url=http://lybtyaeb.com/xllp/wtmn.html]Cool site[/url]

3:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

Great work!
My homepage | Please visit

3:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

Nice site!
http://lrmhunur.com/camg/rfca.html | http://fphlhexr.com/bucg/dilo.html

3:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

This is very interesting site... clomid regulate periods description of patanol Ordering patanol

5:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it » » »

8:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

Excellent, love it! »

8:09 AM  
Blogger Unknown said...

Μην φοβάσαι τον οδοντίατρο! Αν πας σε οδοντίατρο Ιωάννινα θα θέλεις κάθε μέρα μετά!

6:26 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker