Tuesday, August 09, 2005

ΦΕΥΓΩ !!

Δευτέρα πρωί

Στο μαγαζί δεν πατάει ψυχή.
- άντε να το κλείσουμε το ρημάδι, Τζένη μου, να πάμε και εμείς διακοπές.
- σώπα Λίτσα, ξέρω εγώ …
Ξεράδια ξέρει, την έχει πιάσει το πείσμα, έλεγε ότι θα έχουμε κόσμο μέχρι την Παρασκευή στις 12 του μήνα αλλά από την περασμένη βδομάδα έχουν αραιώσει, να δεις που θα μας κρατήσει τζάμπα μέχρι την Παρασκευή.
Την προηγούμενη βδομάδα, με τον καύσωνα, οι πιο πολλοί έμπαιναν να δροσιστούν με το αιρ κοντισιον παρά να δουν και να ψωνίσουν!

Έχω όρεξη για πειράγματα.
- Τζένη μου, να βάλουμε κανένα καλάθι ή χαρτόκουτο με προσφορές,
ότι πάρεις 5 ευρώ, μπας και τσιμπήσουμε κανένα πελάτη;
Επίτηδες το λέω, ξέρω ότι την ενοχλεί, νομίζει ότι υποβαθμίζεται το μαγαζί!
- χαρτόκουτο; Φρικάρει η Τζένη, - Κινέζικο θα το κάνουμε εδώ;
- έτσι κι αλλιώς από Κινέζο θα την βρούμε!!

Αν θες να εκνευρίσεις ιδιοκτήτη ρουχάδικου άρχισε να του λες για τα Κινέζικα μαγαζιά! Δεν κοίταξα τώρα τελευταία αν φύτρωσε κανένας Κινέζος εδώ κοντά για να το πω στη Τζένη να της ανέβει η πίεση!
Εγώ κάνω καμιά βόλτα από τα Κινέζικα, πέρυσι το φθινόπωρο είχα πάρει μαύρο κοντό μπουφανάκι με 10 ευρώ, δεν φαινόταν φτηνιάρικο.
Το βλέπει η Τζένη, - που το πήρες; - δώρο από Ιταλία!! Λέω εγώ!
Της κάνω τεστ επαγγελματισμού, - πόσο θα τόβαζες στη βιτρίνα;
Το κοιτάει, ψάχνει ραφές, φόδρα, το μυρίζει! (η Τζένη έχει μύτη)
- δεν είναι και Α΄ ποιότητα, αλλά 100 ευρώ θα το πούλαγα άνετα!!
- καταλάβατε τώρα τι ψωνίζετε;… (μερικές φορές…)
Το μπουφανάκι το φόραγα όλο το χειμώνα. Βέβαια, εκεί προς την άνοιξη, άρχισε να χάνει το χρώμα, να φεύγουν κάτι ραφές και γενικά άρχισε να τα φτύνει. Έβγαλα όμως το χειμώνα με 10 ευρώ μπουφάν, ήταν και ζεστό…

Μπαίνει στο μαγαζί ο Ηλίας, ο γκόμενος της Τζένης. Είναι η πρώτη μέρα της άδειας του, φέρνει και μας κερνάει παγωτίνια, τέλεια… αρχίζω τα δικά μου:
- άντε κύριε Ηλία, πάρτε την Τζένη να φύγετε να κάνουμε κι εμείς κανένα μπάνιο…
(ο Ηλίας μου κάνει σε κύριος, η Τζένη όχι, δεν την λέω ποτέ κυρία Τζένη, η Γιώτα την λέει κυρία κι ας είναι 3 χρόνια μεγαλύτερη - Τζένη 24, Γιώτα 27-)
- θα φύγουμε, έτσι Τζένη; Λέει ο Ηλίας.
Καταλαβαίνω πως υπάρχει μια διαφωνία μεταξύ τους, κι ο Ηλίας βιάζεται να φύγει. Ρίχνει μια μάτια στο μαγαζί, ρωτάει.
- πως πάνε οι δουλειές;
Αρπάζω την ευκαιρία, μη χάσω …
- ούτε τα έξοδα του αιρ κοντισιον δεν βγάζουμε και θέλει να μείνουμε μέχρι την Παρασκευή!!
- ναι; - ναι!!
- δεν ξέρει τι λέει. Πετάγεται σαν σκατό η Τζένη, ο Ηλίας όμως έχει καταλάβει.
- είδες που σου τα έλεγα Τζένη;
Συνεχίζω εγώ τα δικά μου:
- μόνο ένα τάβλι μας λείπει να περνάει η ώρα, να πούμε και στο παπουτσάδικο από δίπλα και στα εσώρουχα παρακάτω, να κάνουμε ένα τουρνουά ταβλιού!

Η Τζένη μουτρώνει, ο Ηλίας αρχίζει να μας λέει το δράμα του.
Πως έκατσε και δούλευε όλο το σαββατοκύριακο για να μην αφήσει εκκρεμότητες, πήγε από την δουλειά του και 2 ώρες το πρωί… σε κάτι πετρέλαια δουλεύει, στην ΒΡ νομίζω ή κάτι τέτοιο, έχει κάνει και Αραβία.
Ο Ηλίας είναι τύπος τζέντλεμαν, κύριος, ήρεμος, 35αρης, έχει έρθει με σορτσάκι, κοιτάζω τα πόδια του, μ΄ αρέσουν.
Είναι γυμνασμένα, ίσια, έχω αδυναμία στα πόδια, θέλω να είναι καλοφτιαγμένα. Με βλέπει που κοιτάζω, δεν κωλώνω, γιατί δηλαδή, μόνο οι άντρες θα κοιτάζουν τα πόδια των γυναικών; Είναι και τριχωτός…

Βασικά, δεν μ΄ αρέσουν οι μαλλιαροί αλλά τέλος πάντων… έχω σταματήσει να λέω τι μου αρέσει και τι δεν μου αρέσει στους άνδρες γιατί όλο ανάποδα μου βγαίνουν…
Π.χ. λέω: δεν μ΄ αρέσουν οι τριχωτοί και όλο με κάτι αρκουδιάρηδες μπλέκω!
Δεν μ΄ αρέσουν οι κοντοί και κοντεύω 8 μήνες με τον Μπάμπη που είναι 1,72, όχι ακριβώς κοντός αλλά με το 1,70 το δικό μου, αν φορέσω τακούνι ή καμιά περίεργη σόλα, ο Μπάμπης με κοιτά από κάτω...
Δεν μ΄ αρέσουν οι φαλακροί, αλλά ο Σπύρος στα 25 του είχε χάσει τα μισά του μαλλιά και ξυριζόταν γουλί, είχε πλάκα να χαϊδεύω τον γλόμπο του!
Προτιμώ τους γυμνασμένους αλλά όλο και κάποιο παραπάνω ψαχνό βρίσκω να έχω δίπλα μου!
Δεν μ΄ άρεσαν οι μαλλιάδες αλλά ο πρώτος μου γκόμενος, ο Μιχάλης, είχε μισό μέτρο μαλλί που ανέμιζε όταν πήδαγε άλμα εις ύψος.
Τον θυμήθηκα τώρα που πήρα τη βέσπα και που βλέπω αγώνες από το Ελσίνκι.
Στο στίβο, οι ωραιότεροι άντρες (και γυναίκες) είναι στο άλμα εις ύψος.
Στα ομαδικά αθλήματα οι ωραιότεροι (άνδρες και γυναίκες) είναι στο βόλεϊ.
Στο μόνο που είμαι σταθερή είναι πως δεν μου αρέσει το σιδέρωμα!

Χτυπάει το κινητό του Ηλία. Είναι από τη δουλειά του.
Ο Ηλίας αρχίζει να βρίζει σαν λαχαναγορίτης!
- μαλάκες, άχρηστοι, ανίκανοι, 2 ώρες λείπω …
Πάει περίπατο ο ήρεμος τζέντλεμαν, αγνώριστος …
Σε λίγο ξαναχτυπάει το κινητό του, πάλι βρισίδι… πάει στο αυτοκίνητο και φέρνει το λαπ τοπ του, ανεβαίνει στο πατάρι και αρχίζει να δουλεύει!!
Αυτό κράτησε καμιά ώρα: κινητό – βρίσιμο, κινητό – βρίσιμο!!
Είχε πλάκα, εμείς οι 3, κάτω κωλοβαράγαμε κι ο Ηλίας στο πατάρι δούλευε!
Ακουγόταν διάφορα … ‘είμαι σε άδεια ρε … βγάλτε τα πέρα μόνοι σας …’
Στο τέλος κατεβαίνει έξαλλος, θα γυρίσει στο γραφείο του!!
Φαίνεται να τα έχει πάρει άσχημα, δείχνει την Τζένη με το δάχτυλο.
- την Τετάρτη φεύγουμε, τελείωσε, δεν θα με τρελάνουν αυτοί!!!
- καλά Ηλία μου… ψιθυρίζει η Τζένη!

Πετάγομαι πάνω ενθουσιασμένη.
- μπράβο, take five του λέω!!
Ο Ηλίας ανταποκρίνεται και μου κολλάει αλλά πέντε!!

Αυτό είναι άνδρας με πυγμή!! Μ΄ αρέσει, είχα παρεξηγήσει την ηρεμία του, νόμιζα πως η Τζένη είχε το πάνω χέρι στη σχέση τους του, λάθος, όταν ο Ηλίας αγριεύει, η Τζένη το παίζει κότα…

Μπάμπη ετοιμάσου, φεύγουμε την Τετάρτη!!


Τρίτη πρωί

Κάνουμε τις τελευταίες ετοιμασίες στο μαγαζι για να κλείσουμε.
Ανοίγει η πόρτα και ποιος μπαίνει;
Ο Κωστάκης, ο μαλλιάς!!
Δεν μπήκε τυχαία, μ΄ έψαχνε!
- τι ώρα σχολνάς; - τότε… - θα είμαι εδώ …
Πάνω που είχα αρχίσει να τον ξεχνάω, πως με βρήκε;
Σιγά το δύσκολο, μήπως κρατάω το στόμα μου κλειστό; Θα του τα είχα πει με όλες τις λεπτομέρειες…
Δεν πήρε τηλέφωνο, ήρθε ο ίδιος!

Το μεσημέρι με περίμενε απ΄ έξω.
- να κάτσουμε κάπου; Πάμε στο πεζόδρομο, στο σταθμό του τρένου.
- σε σκεφτόμουνα. - ναι, αλλά σιωπή…
Μου σκάει την ιστορία: θέλει να πάμε μαζί διακοπές!
Του έχουν δώσει ένα σπίτι στην Κρήτη.

Τώώώώρα, άργησες, δώσαμε, δώσαμε …που έλεγε και η γιαγιά μου
Ο Μπάμπης ήδη φορτώνει το αυτοκίνητο…

Ας τόλεγε πριν 4-5 μέρες που τα είχα πάρει με τον Μπάμπη, τότε παιζόταν!! Τώρα μου πέρασε …

Φεύγω.
Υποψίες: Τι έγινε; Ξέμεινε από παρέα την τελευταία στιγμή και σκέφτηκε εμένα;

Το βράδυ πάω από του Μπάμπη, κάνει ακριβώς αυτό που φοβόμουνα, έχει τιγκάρει το αυτοκίνητο με διάφορες μαλακίες. Γέμισε το πορτ μπαγκαζ, τα πίσω καθίσματα και φορτώνει την σχάρα!
Κάμπινγκ είπαμε να πάμε, όχι να κάνουμε μετακόμιση… θα είμαστε σαν αυτούς που κορόιδευα, που κουβαλάνε το μισό τους σπίτι στις διακοπές…

Έχει καταστρώσει το πρόγραμμα: Εύβοια: Χιλιαδού, Βλαχιά, Αγ Άννα.
Ας πάμε όπου ναναι, το μόνο που θέλω είναι δυο δέντρα ν΄ απλώσω την αιώρα μου και να μην το κουνήσω απ΄ εκεί !!
- και μην νομίζεις πως θα στήνω και ξεστήνω όλα τα άχρηστα που κουβαλάς, μόνος σου θα τα κάνεις, εγώ μ΄ ένα σακίδιο και το σλιπινγκ μπακγ είμαι!

Ο Μπάμπης έχει πάει 3 φορές για ψαροντούφεκο και νομίζει πως είναι και ο πρώτος ψαροντουφεκάς!!
Έχει πάρει και μισό τσουβάλι κάρβουνο για το ψήσιμο!
- πλάκα μου κάνεις, δεν θα βρούμε ξύλα;
- δεν είναι το ίδιο… - καλααα…
Έχει σκοπό να ρημάξει τα ψάρια της Ευβοίας!!

Θα πέσει πολύ γέλιο!

Τέλος
Τα ξανάλεμε γύρω στις 20 Αυγούστου…

5 Comments:

Blogger 0comments said...

ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ! ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ!

2:28 AM  
Blogger Lili said...

Ανυπομονω να διαβάσω για τις τσουχτρες που θα τσιμπησουν τον Μπαμπη και τις κατινες στην διπλα σκηνη...
Η κατι τετοιο τελος παντων.
ξερογλυφομαι.
Καλα να περασεις!

12:36 PM  
Blogger Unknown said...

καλές μας διακοπές... ;)

2:37 AM  
Blogger GB said...

ΛΙΤΣΑ σε πάω...

Με γυρνας 12 χρόνια πίσω όταν δούλευα και εγώ σε ένα μαγαζί - όχι με ρούχα (βιβλία, χαρτικά, σχέδιο κλπ) - με αφεντικό τη κυρία Τζένη κάπου στο Γαλάτσι...
Άρε Τζενάρα τι είχα κάνει για πάρτη σου

Μ' αρέσει ο τρόπος που γράφεις, καλή συνέχεια...

6:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

This is very interesting site... blood cholesterol diet high preasure Brother printer error 41

3:44 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker