Friday, August 19, 2005

ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ...

Την πρώτη μέρα διακοπών, ξάπλωσα στην αιώρα και χάζευα τα πλατανόφυλλα από πάνω μου, σκεφτόμουνα ότι θα μπορούσα να μείνω για πάντα εδώ…

Τις δυο τελευταίες μέρες άρχισα να νοσταλγώ την πόλη… τις εικόνες της, τους ήχους της, τους ανθρώπους της…
Σχεδόν με ανακούφιση έβλεπα τον δρόμο να μας οδηγεί μέσα στην πόλη και να βουλιάζουμε μέσα της… μέχρι και το μαγαζί με τις κατίνες νοστάλγησα!

Και το μπλόγκ μου νοστάλγησα… (έχω κρατήσει σημειώσεις…)
Τι να κάνω… είμαι παιδί της πόλης, μ΄ αρέσει …

Γιατρέ μου, μήπως δεν είμαι καλά;

5 Comments:

Blogger 0comments said...

Καλώς ήρθες συντρόφισα!!

4:04 PM  
Blogger isobel said...

λίτσα δεν είσαι καλά, αλλά δε πειράζει
εμείς σ'αγαπάμε κ έτσι ρε γμτ
καλωσήλθες

3:13 AM  
Blogger Your Man said...

Κατά την απουσία σου, πήρε τηλέφωνο η Γιώτα το φυτό και είπε να την πάρεις.

Ξέχασε τη συνταγή για να φτιάξει παγάκια για το φραπέ της.

3:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

Looking for information and found it at this great site...
» »

7:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

best regards, nice info » »

12:41 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker