Sunday, August 21, 2005

Διακοπές 2. ΓΥΜΝΙΣΜΟΣ …

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΗΣ ΛΙΤΣΑΣ. 2ον.
- να πάμε στους γυμνιστές! Λέω, την δεύτερη μέρα.
- γιατί; Ρωτάει καχύποπτος ο Μπάμπης.
- θέλω να μαυρίσω ολόκληρη, χωρίς άσπρες γραμμές από το μαγιό.
- όλοι έτσι είναι.
- εγώ δεν θέλω να έχω ασπρουλιάρικο κώλο και βυζί!
- δεν με πειράζει.
- πειράζει εμένα, να έρθεις να μαυρίσει κι ο δικός σου κώλος…
- όχι! – ναι! –όχι! –ναι! –όχι! –ναι! –όχι!
- θα πάω μόνη μου! – πήγαινε!

Ξεκινάω μόνη για την παραλία των γυμνιστών.
Μετά από λίγο ο Μπάμπης με πλευρίζει με το αυτοκίνητο…
- έρχομαι κι εγώ!
Δεν του πήγαινε να με αφήσει μόνη σε μια παραλία με τσίτσιδους!

Φτάνουμε στην παραλία των γυμνιστών, ο Μπάμπης θέλει να πάμε στην άκρη κοντά στα βράχια γιατί εκεί θα έχει ψάρι να ψαρέψει.
(κουβαλάει και το ψαροντούφεκο)
Ψέματα, θέλει να είμαστε όσο το δυνατόν πιο μακριά από τους πολλούς γυμνιστές!
Τέλος πάντων, καθόμαστε στην άκρη σαν τους ψωριάρηδες…

Τσιτσιδώνομαι, ο Μπάμπης όχι…
- τι περιμένεις να γδυθείς;
- είναι υποχρεωτικό;
- όχι, αλλά θα είσαι ο μόνος μαλάκας με μαγιό στην παραλία.
- βλέπω άλλους δυο να φοράνε μαγιό!
- ναι; σύνολον τρεις οι μαλακές!
- νομίζω πως είναι γεμάτο πούστηδες εδώ πέρα!
(γεγονός, ο Μπάμπης πάσχει από πουστοφοβία!)
- καλά το κατάλαβες! Αν πρόσεξες μάλιστα, περιμένουν πώς και πώς να βγάλεις το μαγιό για να αξιολογήσουν τον κώλο σου!
- τι;
- άσε μας ρε Μπάμπη … αν συνεχίσεις έτσι, μόλις βγάλεις το μαγιό, όλη η παραλία θα χειροκροτήσει!!

Τελικά το βγάζει, κάθεται κάτω με τα γόνατα διπλωμένα!!
- έτσι δεν θα μαυρίσει ο κώλος σου…
- όπως θέλω θα κάθομαι…

Σταματάω ν΄ ασχολούμαι με τα κολλήματα του Μπάμπη, μετά από λίγο παίρνει το ψαροντούφεκο και βουτάει, μετά από 5΄ βγαίνει.
- δεν μπορώ να ψαρεύω γυμνός!
- γιατί; - έτσι, δεν αισθάνομαι άνετα!

Παίρνει το μαγιό στο χέρι, βουτάει γυμνός, βάζει το μαγιό μέσα στη θάλασσα!
Όταν επιστρέφει σταματάει στα ρηχά, βγάζει το μαγιό και βγαίνει γυμνός κρατώντας το μαγιό στο χέρι!

Τι να πω; Τι άλλο θα δουν τα μάτια μου!
Σταμάτησε να ντρέπεται τους ανθρώπους και άρχισε να ντρέπεται τα ψάρια; Ή φοβάται μήπως, τα ψάρια, του δαγκώσουν τα παπάρια!!

Όσο ο Μπάμπης κυνήγαγε τσιπούρες στην θάλασσα, εδώ στην ξηρά, δίπλα μου, ήρθαν και κάτσανε δυο θεϊκά μελανούρια!
Ήταν δυο παιδαράδες, με τα γλυκά προσωπάκια τους, με το μαυρισμάτακι τους, με τους ωραίους κοιλιακούς… όλα τέλεια πάνω τους!!
Στήσανε μια τέντα και άρχισαν να αλείφουν ο ένας τον άλλο με διάφορα… (είχαν κουβαλήσει τον μισό Χόντος!).
Ήταν και ζευγάρι!
Μάλλον το ποσοστό των ομοφυλόφιλων ήταν μεγάλο σ΄ αυτή τη παραλία.
Εξακολούθησα να τους κοιτάζω, ήταν χάρμα οφθαλμών κι οι δυο τους.
Νομίζω πως οι ‘αδελφές’ προσέχουν πιο πολύ τον εαυτό τους από τους στρέιτ άνδρες.

Πιάσαμε κουβέντα, (Κώστας και Μάνος), ήταν πολύ διασκεδαστικοί και περιποιητικοί. Μου φτιάξανε φραπέ, μου φέρανε και παγωτό!

Θυμήθηκα τον Γιωργάκη, ο Γιωργάκης ήταν ‘αδελφή’ και κολλητός μου στο λύκειο, κάναμε φοβερές πλάκες, τι να γίνεται τώρα… χάθηκε κάπου στην Ευρώπη …(πρέπει να γράψω γι΄ αυτόν)

Ο Κώστας και ο Μάνος ήταν μεγάλα πειραχτήρια και κουτσομπόληδες, ‘θάψαμε’ όλη την παραλία!
Ο Μάνος είναι αισθητικός, μου την ‘έπεσε’ για το δέρμα μου
- χάλια είσαι! πως τ΄ άφησες έτσι …!
Ήταν έτοιμος να μου ρίξει ένα καθαρισμό προσώπου! Ήθελε να με αλείψει και με κάτι λάδια…
- άσε μη βγει ο Μπάμπης και μας δει… και κρατάει και ψαροντούφεκο!!

Βγαίνει ο Μπάμπης από την θάλασσα με τον γνωστό τρόπο: το μαγιό στο χέρι! Έχει πιάσει ένα χταπόδι.

Αρχίζουν ο Κώστας κι ο Μάνος τα δικά τους:
- ααχ … πω πω … καλέ, τι μεγάλο που είναι (το χταπόδι) … και τι καμάκι που έχεις … και αλλά τέτοια!
Ο Μπάμπης φρικάρει αλλά κάνει τον αδιάφορο και τον υπεράνω, είμαι έτοιμη να σκάσω στα γέλια αλλά κρατιέμαι.

Τις επόμενες ώρες που κάτσαμε εκεί ο Μπάμπης την έβγαλε μέσα στην θάλασσα, στο τέλος παπάριασε, τον λυπήθηκα και είπα να φύγουμε.
Στην επιστροφή μου την πετάει:
- καλα, πουστομαγνήτη εχεις;

16 Comments:

Blogger Mr.Folios said...

Σουπερ! Εχω λυθει στο γελιο!

11:50 PM  
Blogger 0comments said...

Και μετά; Και μετά;

1:30 AM  
Blogger isobel said...

μπράβο σου πάντως βρε λίτσα που σαι έτσι ακομπλεξάριστη, είπες να κάνεις γυμνισμό κ τσουπ τα πέταξες κ το απόλαυσες κιόλας!
όχι σαν κάτι κομπλέξες ονόματα δε λέμε, οικογένειες δε θίγουμε...

2:40 AM  
Blogger Marina said...

Ευχαριστώ για το γέλιο! Πολύ μου άρεσε η περιγραφή σου. Θυμήθηκα και κάτι. Είχα πάει παλιά σε παραλία γυμνιστών με τον πρώτο μου άνδρα που ντρεπόταν ΦΟΒΕΡΑ. Νούμερο γίναμε στην παραλία, γελούσαν ακόμη και τα καβούρια γιατί κυκλοφορούσε κρατώντας με το αριστερό χέρι ένα στρώμα θαλάσσης από πίσω του και το καπέλλο του με το δεξί χέρι μπροστά στο πουλί του..Σαν σάντουιτς ήταν..Και όλοι είχανε βαλθεί να τον χαιρετάνε, κουνώντας του το χέρι. Ετσι ή χαιρέταγε με το αριστερό, οπότε του έπεφτε το στρώμα και φάνταζε ο ποπός του (ουκ ολίγος) ή χαιρέταγε με το καπέλλο.. Ολη η παραλία βαστούσε τη κοιλιά της απο τα χάχανα!

2:47 AM  
Blogger Harry said...

Χαχαχαχα... Γαμώ τα άτομα ο Μπάμπης... Είναι και συνονόματος

3:02 AM  
Blogger GB said...

Ρε Λίτσα να πας και τη Τζενάρα για γυμνισμό...

5:22 AM  
Blogger Lili said...

Σταμάτησε να ντρέπεται τους ανθρώπους και άρχισε να ντρέπεται τα ψάρια;



Η ατακα!!



Θεε μου, λυθηκα στο γελιο.
μας ελειψες κοριτσαρα μου.

9:04 AM  
Blogger η Λίτσα said...

0 Comments :
μετά … δεν ξαναπήγαμε σ΄ αυτή την παραλία!
Αργότερα κατασκηνώσαμε σε πιο ερημιά, μαζί με άλλους 5-6, του περάσανε οι ντροπές του Μπάμπη και μαύρισε ο κώλος του. Στη θάλασσα όμως, έμπαινε πάντα με το μαγιό του!
Avanti :
και βέβαια ΔΕΝ διαβάζει το blog μου ο Μπάμπης! Ούτε ξέρει τι είναι τα blog!
GB :
και όμως η Τζένη έχει κάνει γυμνισμό …

2:08 PM  
Blogger Dimitris Athanasiadis said...

Σταμάτησε να ντρέπεται τους ανθρώπους και άρχισε να ντρέπεται τα ψάρια; / Ή φοβάται μήπως, τα ψάρια, του δαγκώσουν τα παπάρια!!

Αυτό θα μπορούσε να είναι και στίχος από τραγούδι των ημισκουμπρίων:)

1:42 AM  
Blogger vasvoe said...

Χα χα χααα χααα χααααα!!!!!! Πόνεσε η κοιλιά μου από τα γέλια!

5:20 AM  
Blogger noooneeee said...

Χα χαχα ααααααααα χαχα χααα χχχχχχ αααα ωωωωωωωω ααααααααα

3:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

Looking for information and found it at this great site... Infiniti fx 35 Ingredients in bontril Dishwashers product comparisons guadalajara dermatology penis no suit sauna rules Buy sex toys action dvd adult novelty experts

11:21 AM  
Anonymous Anonymous said...

bravo re litsaki goustaro trela tis kopeles pou den exoun komplex me to soma tous kai kanoun gymnismo. Fotografia me ta vyzakia sou mavrismena tha mas stilis na sou stilo kai dikes mas foto apo tis diakopes mas?

4:25 AM  
Blogger Itnos said...

Μπραβο ρε Λιτσακι! Να εισαι καλα,μας εκανες και χαμογελασαμε λιγο...Σε ποια παραλια πηγες δεν μας ειπες!

1:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

χαχαχαχα!! ρε τον καημένο τον Μπάμπη τη τράβηξε μαζί σου!! σούπερ!! να'σαι καλά!! μου έφτιαξες την μέρα!!

και εγώ στην αρχή βέβαια ψιλοέτσι ήμουν,. Λογικό όμως θέλει μια ψιλο προσαρμογή. Ίσως να άρχιζε απο το σπίτι πρώτα!! :)

Φιλιάαα

http://www.nudistflirting.com

1:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

ειναι η παραλια της Αγ. Μαρινασ στην Ανδρο? αξιζει τον κοπο να παω με την φιλεναδα μου..?

5:28 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker