Sunday, August 28, 2005

ΑΥΣΤΗΡΗ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ !!!

Συνέβη κι αυτό, με είχαν προειδοποιήσει…
Μου κόλλησε άσχημα ένας αλφαρομέος – T Spark νομίζω ήταν -

Όλη τη βδομάδα πήγαινα σπίτι – δουλειά – σπίτι με την βέσπα, σχεδόν κανένα πρόβλημα. Άκουγα, στο δρόμο, και καμιά μαλακία που μου πετάγανε, δεν έδινα σημασία … λέγανε και κανένα ωραίο…

Σάββατο, μετά τη δουλειά, πάω στο Νέο Ηράκλειο στον Κώστα, τον ξάδελφο, τον αδελφό της Τότας, για να με βοηθήσει στα λίνγκς.
Πάω μέσα από κάτι στενά να κόψω δρόμο.

Η αλήθεια είναι πως πήγαινα ανάποδα σ΄ αυτό το δρομάκι, μπαίνει απότομα ο αλφαρομέος, φρενάρουμε, πήγαινα σιγά…
Βγάζει χέρι και κεφάλι από το παράθυρο, είναι η περίπτωση του χοντρός-γλίτσας-μαλάκας, (υπάρχουν κι οι συμπαθητικοί χοντροί).
Κάνει χυδαία χειρονομία, κουνιέται μπρος πίσω…

- έλα μου, έλα μου …

του στυλ, έλα, πέσε, ακούμπησε πάνω στο καυλί-αυτοκίνητο μου.

Φταίω και δεν μιλάω, στροφή επί τόπου, γυρίζω πίσω, μ΄ ακολουθεί…
Βρίσκω μπροστά σταματημένο ένα τεράστιο τζιπ, δεν χωράω να περάσω, στενός δρόμος.
Ο αλφαρομέος κορνάρει πίσω.

- έλα μου … άσε το πατίνι, να σε πάω εγώ …
- άντε μωρή καθιστή κουράδα, του λέω …

Τα παίρνει, έρχεται σιγά και ακουμπάει το πίσω της βέσπα μου με την μπροστινή πινακίδα του που προεξέχει, τραντάζομαι!

- ρε μαλάκα, κόφτο!

Γελάει, συνεχίζει το ίδιο!
Κατεβαίνω από τη βέσπα, την στηρίζω στο πόδι της, βγάζω κράνος, ο χοντρομαλάκας συνεχίζει τα ίδια…

- Σ΄ αρέσει; Σ΄ αρέσει; Λέει !

Συνεχίζει ν΄ ακουμπάει την σταματημένη βέσπα που πάει να πέσει!

- σ΄ αρέσει; Σ΄ αρέσει που στον ακουμπάω;

Πόσο μαλάκας μπορεί να γίνει κάποιος!

ΠΑΑΑΑΦΦΦ!
ΤΟΥ ΚΟΠΑΝΑΩ ΤΟ ΚΡΑΝΟΣ ΣΤΟ ΚΑΠΟ! – βαθούλωμα-
- σ΄ αρέσει που στον κοπανάω ε; του φωνάζω…

Γίνεται άσπρος, πάει να βγει αλλά δεν μπορεί, έχει παρκαρισμένα αυτοκίνητα και δεν χωράει ν΄ ανοίξει τελείως την πόρτα.
Είναι τάπας, σαν κεφτές, κι έχει βυζιά! Ψευδίζει από την ταραχή του!

- θα θα σου γαγαμή … θα θα σου σου γαγαγα … θα γαγαμήμή ..

Ώσπου ν΄ αποφασίσει τι θα μου γαμήσει, του κοπανάω το κράνος στο καπό άλλες δυο φορές! Το βαθούλωμα γίνεται λακκούβα!

- φύγε ρε, θα σου σπάσω το κεφάλι (το εννοούσα!)

Ένας τύπος, από μια κάβα δίπλα, είδε τη φάση, παίρνει το μέρος μου.

- Άντε δίνε του ρε καραγκιόζη... Του λέει

Σηκώνω το κράνος πάνω από το παρμπρίζ!

- θα στο σπάσω!
- μήήήή! Τσιρίζει ο κουραδοκεφτές …

Κάνει όπισθεν και φεύγει σφαίρα …
Τα νεύρα μου …

Πολύ με χαλάνε κάτι τέτοιοι, συνδυασμός, ακριβό αυτοκίνητο και μαλάκας οδηγός είναι για πολλές σφαλιάρες και κλωτσιές.

Ένα καλοκαίρι δούλευα σε καφετέρια στη Ν. Φιλαδέλφεια.
Τους έβλεπα να παρκάρουν τις αμαξαρες τους και να αράζουν όλες τις ώρες της μέρας.
Απορούσα, πότε δουλεύουνε αυτοί; Με τι λεφτά αγοράζουν τ΄ αμάξια τους; Ποτέ δεν κατάλαβα … άσε τις γκόμενες που σέρνανε… κάτι απερίγραπτες…
Χυδαίοι τύποι, η χειρότερη δουλειά που έχω κάνει.
Σχεδόν νομίζανε ότι μαζί με τον καφέ που τους σερβίρω, είμαι υποχρεωμένη να τους πάρω και μια πίπα!

ΑΥΣΤΗΡΗ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ :
Από την Δευτέρα κυκλοφορώ κι οπλοφορώ!
Έβαλα στην τσάντα μου ένα γαλλικό κλειδί 8’’ …
Οποίος μου την μπαίνει άσχημα θα τον κοπανάω!!
Καπό, παρμπρίζ, φανάρι, παράθυρο, καθρέφτης, κεφάλι, ότι προλάβω, κι όποιον πάρει ο χάρος!!
Ειδικά τους μαλακές με τ΄ ακριβά αυτοκίνητα … (τι να κάνω, με πιάνει το ταξικό μου!!)
Κυρίως τις ώρες που σχολνάνε τα μαγαζιά, τότε είμαι πιο επικίνδυνη, είμαι κουρασμένη κι έχω τα νεύρα μου!

Και κυρίως αύριο το απόγευμα που έχω να πάω και σε οδοντίατρο!!

17 Comments:

Blogger Lili said...

Προσεχε βρε Λιτσα, μην εχει ο αλλος τιποτα πιο φονικο...Μακρια.

5:07 PM  
Blogger isobel said...

μήπως απλά να περιοριστείς στο να κατεβάζεις καντήλια;
λέω γω τωρα...

πάντως καλά τπυ κανες του χοντρού
θα το θυμάται για καιρό

12:48 AM  
Blogger Marina said...

Το να κυκλοφορείς με κλειδί μπορεί να σε βάλει σε μπελάδες (Τροχαία, επίθεση, μάρτυρες..κλπ). Προσωπικά έχω στην τσάντα μου ένα μεγαλο καρφί. Του σκίζω το πίσω πάντα λάστιχο...και τους αφήνω να χέζονται...

1:01 AM  
Blogger 0comments said...

Μπράβο συντρόφισα!

1:30 AM  
Blogger TziNtziras said...

ο_Ο

(ασχετο, ξερεις μηπως ποιο ειναι το scooter που μοιαζει με vespa του '50 με το νικελ τιμονι?)

7:48 AM  
Blogger Depsorama said...

Αχ ρε Λιτσάκι, να’σαι καλά, έχεις και τ’όνομα και την χάρη της μάνας μου!
Μ’ έκανες και γέλασα μέσα στη μαύρη μιζέρια που με δέρνει σήμερα! Να χαρείς τον τσαμπουκά σου κούκλα μου, μπράβο! Καλά του έκανες του greekoula κουραδοκεφτέ!

12:01 PM  
Blogger John Karakatsanis said...

Μπράβο Λίτσα,

καλά του έκανες.
αλλά όπως είπαν κι άλλοι πάνω από εμένα, πρόσεχε...

1:34 PM  
Blogger GB said...

χώστα Λιτσάρα... μη κολλάς πουθενά,
και να ξέρεις πάντα απο τους blogαδες θα έχεις κάθε βοήθεια, αγόρια και κορίτσια (όχι οτι τη χρειάζεσαι...)

5:29 AM  
Blogger kaltsovrako said...

Η ιστορία που λέγεται "Άνδρας-αυτοκίνητο-φετίχ-πουλί(sic)"
είναι τεράστια.

Ωρες-ώρες σκεφτόμαστε (άντε να βάλω και την πάρτη μου) πως όσο πιο μεγάλο, καθαρό, γυαλισμένο κλπ. είναι το αυτοκίνητο, τόσο πιο μεγάλο, βαρβάτο και ελκυστικό είναι το πουλί μας. Άρα θα βγάλουμε τη γκόμενα για πλάκα.

Δυστυχώς Λιτσάκι, τους καθρέφτες στα αυτοκίνητα αυτοί οι τύποι δεν τους έχουν γυαλίσει όπως πρέπει. Θα έβλεπαν την πραγματική γύμνια τους.

Μην φοβάσαι κανέναν μαλάκα που κυκλοφορεί εκεί έξω. Ξύλο απο τη μάνα τους τρώνε ακόμα.

Sorry δλδ. εγώ ενα παλιό βρόμικο Panta έχω. Τί σκατά να σκέφτονται οι γυναίκες για το πουλί μου;


:))))))

12:27 PM  
Blogger noooneeee said...

Βασικά έμεινα κάγκελο από την ιστορία σου!

Η πικρή αλήθεια είναι, όμως, ότι κυκλοφορούν πάρα πολλοί τρελοί εκεί έξω, περισσότεροι από όσο μπορείς να φανταστείς.

Πιστεύω ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση την έβγαλες πολύ καθαρή. Θα μπορούσες να είχες καταλήξει νοσοκομείο, αυτόφωρο κι εγώ δεν ξέρω τι. Και μη μού πεις ότι έφταιγε αυτός, γιατί μία ερώτηση θα σού κάνω: αν αυτός που σού κόλλαγε ήταν μπάτσος, τι ακριβώς θα έκανες; Αστα, δε θα ξέμπλεκες με τίποτε. Θα έτρωγες το ξύλο της ζωής σου, από αυτόν και τα φιλαράκια του, και θα έτρωγες πολύ χρόνο από τη ζωή σου σε κρατητήρια και δικαστήρια. Επίσης, εσύ μπορεί να έχεις το γαλλικό κλειδί ή το κράνος, αλλά ο άλλος τρελός μπορεί να έχει ρόπαλο, ψαροτούφεκο, όπλο κι εγώ δεν ξέρω τι...

Και επειδή έχω διαβάσει πολλές ιστορίες με τέτοιους @(&%@)!#, στο forum των 4 Τροχών, έχω μία συμβουλή μόνο να σου δώσω: Λίγο κράτει!! Μακριά και αγαπημένοι!! Επίσης κι εσύ μην προκαλείς (πηγαίνοντας π.χ. ανάποδα έστω και για λίγο). Να είσαι και πολύ τυπική (κράνος, χαρτιά εν τάξει) ως προς τους μπάτσους, γιατί κι εκεί μπορεί να βρεις μπελά. Αν σού κολλάνε ή σε βρίζουν, δώσε τόπο στην οργή. Μην επιτίθεσαι εκτός αν πρόκειται για άμυνα.

Είναι λογικό αυτές οι συμβουλές να μη λαμβάνονται υπόψη εν βρασμώ ψυχής όπως στη δικιά σου περίπτωση, και εν μέρει το δικαιολογώ. Βοηθάει και το αυτοκίνητο και η κατάσταση στην Αθήνα που προκαλεί το "road rage"...

2:36 AM  
Blogger gsatelite said...

Λοιπον,συναδερφισσα..
Εχω περασει την μιση μου σχεδον ζωη στους δρομους,και δυστυχως,δεν περναει μερα που τουλαχιστον μια φορα,παω για να γινω χαλκομανια/τατουαζ/χυμα/λιωμα/κομματια/ο,τι αλλο/απο τετοιυς τυπους...Στο παρελθον-το ΠΟΛΥ προσφατο παρελθον-ειχα ανεβει σε καπω,ειχα σπασει φαναρια,ειχα κατεβασει μαπες...γενικα,ειμαι της αποψης οτι αν ο αλλος δεν σεβεται την ζωη σου ειναι για πολυ ξυλο....
Μεχρις εδω ολα καλα...δεν ειπα ομως πουθενα οτι εκανα καλα,απεναντιας,αν και το χαιρομαι γιατι πραγματικα πιστευω οτι τους αξιζε,σαν δευτερη σκεψη πραγματικα τρομαζω οταν σκεφτομαι οτι ο αλλος μπορει να εβγαζε κανενα σιδερικο,κανενα ροπαλο του μπεηζμπωλ(ειναι και φτηνα τωρα μετα την ολυμπιαδα..)και να γινομουνα παρελθον..
Εν κατακλειδι,καλος ο τσαμπουκας,αλλα να μας παιρνει κι'ολλας..εκτος αν ανηκεις στην κατηγορια των θηλυκων που εχουν μαυρη ζωνη και κανα-δυο νταν.:-)
..Α,και που'σαι..αλλαξε κρανος..μετα απο τα χαριεντισματα με την ιταλιδα,ειναι αχρηστο,και τελος....αν ειναι να ερθεις στα χερια με κανεναν..ΜΗΝ βγαλεις το κρανος απο το κεφαλι...(ξερω τι λέω..)
Καλους δρομους..και οπως λεμε στο συναφι..παντα ορθια...

1:06 PM  
Blogger alex said...

Βρε κορίτσι ποτέ δεν ξέρεις ποιος θα βγεί από το αυτοκίνητο...

Κυκλοφορώ με μηχανάκι και σε καταλαβαίνω.

Αλλά καλύτερα να τους ξεφτιλίζεις με τα λόγια... είναι λιγότερο επικίνδυνο.

4:27 AM  
Blogger The Douros said...

Kala tou ekanes tou pousth! Eyge!

Eisai yperoxh!

9:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! » »

1:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

Very nice site! State of georgia divorce laws cyber sex resmed passover humidifier Suzuki drz400 06 topamax 26 kidney stones http://www.buy-acyclovir-8.info Delta pressure washers http://www.inkjet-papers.info/Percocet-uses.html Aquarium cabinets wood Brandt oven Ice pop makers Paxil cr dosage information Affiliate feedback program support term+life+insurance+quotation http://www.nebraska-football.info/Use-of-pressure-washers.html http://www.campbell-hausfeld-standard-duty-pressure-washer-parts.info/Presser_washer_parts.html wellbutrin side affect Basketball strength training program carpet washers with scotchgard facility

9:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

This is very interesting site... » »

2:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

It's wonderful that you are getting ideas from this piece of writing as well as from our argument made at this place.

my homepage 12 inch silver stainless steel gazing globe

12:06 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker