Tuesday, October 04, 2005

ΚΑΙ ΟΙ ΠΩΛΗΤΡΙΕΣ ΚΡΥΩΝΟΥΝ …

Αν έχετε περάσει από εμπορικό δρόμο πρωί, λίγο πριν ανοίξουν τα μαγαζιά, θα έχετε δει τους υπαλλήλους να στέκονται και να περιμένουν να έρθουν τ’ αφεντικά ν’ ανοίξουν.
Το χειρότερο στην αναμονή είναι όταν κάνει κρύο το χειμώνα και πιο πολύ κρύο το κάνει το πρωί…

Σήμερα το πρωί, το αφεντικό μας η Τζένη, μας έστησε σχεδόν για μια ώρα έξω από το μαγαζί μέχρι να έρθει ν΄ ανοίξει!
Την είχε πλακώσει το στρώμα, την πήρα τηλέφωνο για να ξυπνήσει!
Τόσο πολύ δεν μας είχε ξαναστήσει, συνήθως, όταν αργεί, μας στήνει 15΄-20΄. Όταν αργεί της λέω πως, για τιμωρία, πρέπει αυτή να καθαρίσει πεζοδρόμιο και τζαμαρία! Κάνει πως δεν ακούει…
Ας μου δώσει τα κλειδιά, μετά από ένα χρόνο δεν μ΄ εμπιστεύεται;
Θα το σκεφτεί, λέει …

Κι εγώ δυσκολεύομαι στο πρωινό ξύπνημα αλλά έρχομαι στην ώρα μου. Τώρα με την βέσπα έχω κερδίσει τουλάχιστον μισή ώρα ύπνο.
Όταν ερχόμουν με το λεωφορείο δεν μπορούσα να υπολογίσω καλά τον χρόνο και πήγαινα στο μαγαζί από λίγο έως αρκετά νωρίτερα.

Το χειμώνα με το κρύο είναι το πρόβλημα…
Πέρυσι, ένα πρωί με πολύ κρύο, είχαμε έρθει πιο νωρίς εγώ, η Γιώτα το φυτό, και η Μαρίνα που δουλεύει στο κυλοτάδικο παραδίπλα.
Προβλεπόταν να φάμε τουλάχιστον μισή ώρα ξεπάγιασμα… στεκόμαστε τουρτουρίζοντας και σιχτιρίζαμε την ατυχία μας…

Εκεί που αρχίζαμε να γινόμαστε παγοκολώνες, σταματάει μπροστά μας μια μπεμβέ, κατεβάζει το τζάμι και φαίνεται ένα τυπάκος από μέσα να μας λέει κλείνοντας το μάτι και χαμογελώντας:
- δεν μπαίνετε μέσα ρε κορίτσια, να ζεσταθεί το κοκαλάκι σας!

Αυτό μας έλειπε, δεν μας έφτανε το χάλι μας, είχε όρεξη και για καμάκι ο μαλάκας μέσα στο κρύο πρωί- πρωί…
Είχαμε τα νεύρα μας και τον στολίσαμε με διάφορα κοσμητικά και ας ήταν και νοστιμούλης…

Ο τύπος γκαζώνει και φεύγει, μετά από λίγο ξανάρχεται!
Κατεβάζει το τζαμί και μας δείχνει ένα δίσκο με τρεις αχνιστούς καφέδες!!
- εκτός από καλοριφέρ, κερνάω και καφέ! Μας λέει απτόητος…

Κοιταχτήκαμε, οι τρεις ξεπαγιασμένες, βάλαμε τα γέλια…
΄δε γαμιέται΄ λέμε, και μπουκάρουμε στη μπεμβέ, τι θα πάθουμε, τρεις γαϊδούρες είμαστε…

Μερικές γυναίκες δεν θέλουν και πολλά για να είναι ευχαριστημένες…
(αν την πετύχεις την κατάλληλη στιγμή και κάνεις την σωστή κίνηση…)

Όχι μόνο μπήκαμε αλλά η Μαρίνα ‘του έκατσε’, σε λίγες μέρες τα φτιάξανε, γίνανε ζευγάρι!
Μάνθο τον λέγανε και ήταν νοστιμούλης είπαμε…
Και της Γιώτας της γυάλισε αλλά πρόλαβε η Μαρινα.

Κι επειδή η Μαρίνα είναι κωλοπετσωμένη γκόμενα, απαίτησε και κατάφερε να την φέρνει με το αμάξι κάθε πρωί και να περιμένει μέχρι ν΄ ανοίξει το κυλοτάδικο που δούλευε!
Ο Μάνθος ήταν γλεντζές και ξενύχτης, πολλές φορές ερχόντουσαν κατ΄ ευθείαν από τα μπουζούκια … τους πέφτανε οι γαρδένιες από τα μαλλιά και τα ρούχα!!

Χωνόμαστε κι εμείς στη μπεμβέ και γλιτώναμε τα πολλά κρύα…

Η σχέση του Μάνθου και της Μαρίνας κράτησε όσο κράτησε ο χειμώνας.
Μόλις έπιασε η άνοιξη και έφτιαξε ο καιρός, η Μαρινα τον παράτησε και τάφτιαξε με ένα μηχανόβιο!!

Σύμπτωση ήταν; … δεν ξέρω …

7 Comments:

Blogger . said...

άσχετο, αλλά χειμωνιατικα στη βέσπα θέλει προστατευτικά για τα γονατάκια.... μππρρρ κρύο

2:15 PM  
Blogger Your Man said...

Ρε πούστη, θα πουλήσω το γκάμπριο να πάρω μότοκρος. Θα σας δείξω εγώ.

Μπεμβέδες όλου του κόσμου ενωθείτε.

4:53 PM  
Blogger Chrisa said...

Ρε τι φίλη σου... κελεπούρι έπιασε με τον BMW!! Ναι αλλά τώρα που έρχονται τα κρύα θα πρέπει να τον ξαναπάρει κανα τηλέφωνο... δεν συμφωνείς???

11:33 PM  
Blogger loretta said...

Εμένα πιο πολύ μου άρεσε που τους έπεφταν γαρδένιες από τα μαλλιά! Πάντως απαράδεκτο να μη σας έχει δώσει κλειδιά. Να το κανονίσεις άμεσα!

12:24 AM  
Blogger mn8 said...

Υπαρχει βεβαια και η λυση που εχω κανει εγω στον εαυτο μου.

Το γουσταρω το κρυο παρα πολυ, κι ετσι, πριν 4 χρονια, αρχισα να φοραω ολο και λιγοτερα ρουχα τον χειμωνα. Απο τοτε εχω να βαλω μπουφαν, μεχρι τους 5' Κελσιου ειμαι κοντομανικος, απο κει και περα βαζω φουτερ. Εχω συνηθισει πλεον και δεν κρυωνω, ασε που εχω να αρρωστησω και 4 χρονια.

[Βεβαια, κι εγω θα προτιμουσα την λυση της BMW, αλλα δεν γαμιεται... Ο,τι μπορει κανει κανεις... :)]

7:28 AM  
Blogger zouri1 said...

se mia bmw,tsimpate oles.Aristeres dexies,xanoymakia-gayrakai.

10:12 AM  
Blogger Blogarismenh said...

γεια σου ρε Λίτσα!!!

2:33 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker