Thursday, September 22, 2005

ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΑ…

… το μπουγέλο που έφαγα από την βροχή.
Καιρό είχα να το κάνω …
Κλείνει το μαγαζί και ρίχνει καρέκλες, πρώτη σκέψη είναι να περιμένω να σταματήσει, που να τρέχω με την βέσπα…

Δε γαμιέται… ορμάω μέσα στη βροχή… πολύ το φχαριστηθηκα !
Να σηκώνω νερά στο πέρασμα από πλημμυρισμένες γωνίες του δρόμου και τρέχουν από πάνω μου ποτάμια…
Στη γέφυρα της εθνικής σταμάτησα. Κοιτάξω κάτω. Ήθελα να δω τα φώτα των αυτοκινήτων μες στη βροχή που περνούσαν
‘Είσαι καλά ρε;’ μου φώναξε ένα μποτιλιαρισμένος
Καλύτερα δεν γίνεται….
Στη γέφυρα του ποταμού ξανασταματησα ν΄ ακούσω το βουητό…

Από μικρή έχω κόλλημα με το νερό. Ειδικά με την βροχή…
Όταν έβρεχε δυνατά έβγαινα έξω να με χτυπάνε οι σταγόνες … έτρεχε η γιαγιά να με μαζέψει και κυνηγιόμαστε μες τη βροχή.
Μια μέρα βροχής γύριζα από το σχολείο , έκανα βόλτες γύρω-γύρω για απολαύσω το νερό, η τσάντα γέμισε, βιβλία και τετράδια κρεμάστηκαν μετά στο σκοινί της μπουγάδας για να στεγνώσουν…

Είχαμε ένα λούκι που έτρεχε από την ταράτσα, πήγαινα και καθόμουν από κάτω για να με χτυπάει ο ‘καταρράχτης μου’!

6 Comments:

Blogger . said...

είχες κόλλημα με τη γαλάζια λίμνη;

1:54 AM  
Blogger J95 said...

Καλή φάση. :)

1:53 PM  
Blogger η Λίτσα said...

γαλαζια λιμνη; τι ειναι αυτο;

2:19 PM  
Blogger J95 said...

Μια ταινία με την πωστηνλένε έλα, εδώ το έχω...

α ναι, Μπρουκ Σιλντς.

Δυο πιτσιρίκια μένουν μόνα τους σε ένα νησί (ναυαγούν νομίζω) και στο τέλος γαμιούνται. Ξέχασα να πω ότι είναι αγόρι και κορίτσι.

Τεχνικά λέγεται "Γαλάζια Λιμνοθάλασσα" (Blue Lagoon) αλλά ο μεταφραστής ήταν μαλάκας.

Εγώ πάντως το "καλή φάση" το είπα για το ποστ σου. Κάποτε που ήμουν κι εγώ νέος και υγιής (είχα κόψει και το κάπνισμα) θυμάμαι που οδηγούσα με το μηχανάκι στην Αγία και ο δρόμος ήταν λίμνη, πολύ νερό ρε φίλε έγινα σκατά αλλά ήταν πόρωση.

3:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

Excellent, love it! bentley hyundai 2002 used bmw 745li time management training san francisco Drug abuse testing program and adderall prescription Household appliance boston happy bunny mesh backpacks

10:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it »

4:13 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker