Sunday, September 25, 2005

ΠΑΦ ΠΟΥΦ story

Τρίτη βδομάδα χωρίς τσιγάρο
Είμαι η Λίτσα και είμαι πολυυυυύ καλά.

Τώρα που έκλεισα τρεις βδομάδες άκαπνη μπορώ να γράψω 2-3 πράγματα για το τσιγάρο και μένα.
Είχα αρχίσει να το γράφω την πρώτη βδομάδα, σαν επικήδειος στο κάπνισμα, αλλά με το που άρχισα να γράφω για τσιγάρο, με έπιασε η χαρμάνα και σταμάτησα.

Τώρα αισθάνομαι πιο δυνατή, έχω αρχίσει να βλέπω τους καπνιστές σχεδόν περιφρονητικά!
Και καλά…
(Που πας μωρή; Μήπως την πατήσω από υπερβολική σιγουριά;)

Άκουγα και διάβαζα οδηγίες για το πόσο κακό είναι το τσιγάρο και πώς να το κόψετε.
Τίποτα δεν μ΄ έκανε να το σταματήσω, δεν μ’ επηρέαζαν ούτε οι φωτογραφίες με την πίσσα στα πνευμόνια, ούτε το ρυτιδιασμένο δέρμα, ούτε η μπόχα στο στόμα κλπ-κλπ…

Κάποια στιγμή έκατσα και υπολόγισα πόσα ξοδεύω το χρόνο για τσιγάρα. Μου βγήκαν κάπου 700 € …
Αμέσως μου ήρθε μια εικόνα:
Φαντάστηκα πως μια φορά τον χρόνο μαζεύω 700 € και να τους βάζω φωτιά! Πααααφ… 700 € να γίνονται καπνός και στάχτη!!
Τρελάθηκα… δεν μου άρεσε καθόλου αυτό…
Αισθάνθηκα πως με πιάνανε κορόιδο…

Με αυτά τα λεφτά δεν έκανα καλύτερα ένα ταξίδι ; Πόσα cd θα αγόραζα; Πόσα παγωτά θα έτρωγα; (τα παγωτά για μένα είναι μονάδα μέτρησης...)
Και άλλα τέτοια παρόμοια …
Δεν μου γαμιέσαι ρε καουμπόη … και το έκοψα !

Αυτό το επιχείρημα μου φάνηκε καλύτερο απ΄ όλα!!

Μια από τις οδηγίες, στο πώς να κόψετε το τσιγάρο, έλεγε πως πρέπει να το πείτε στους ανθρώπους που είναι γύρω σας, για συμπαράσταση αλλά και σαν δέσμευση

Εγώ δεν το είπα σε κανένα, απλώς το σταμάτησα.
Είχε πλάκα … ήθελα να δω ποτέ θα το καταλάβουν.
Στο μαγαζί η Γιώτα και η Τζένη (καπνίστριες) το κατάλαβαν στο πρώτο δίωρο της πρώτης μέρας…
Ο Μπάμπης (καπνιστής) το πήρε χαμπάρι την τρίτη μέρα!
(σημαίνει κάτι αυτό;)
Στο σπίτι άρχισαν να αναρωτιόνται προς το τέλος της πρώτης βδομάδας!

Μετά από τρεις βδομάδες νομίζω πως έχω αρχίσει να τους επηρεάζω.
Η Γιώτα κι η Τζένη το σκέφτονται, ο Μπάμπης αισθάνεται κάπως κάθε φορά που ανάβει τσιγάρο… οι γονείς έτσι κι αλλιώς το έχουν ελαττώσει…

(συνεχίζεται…)

12 Comments:

Blogger Loucretia said...

Εχεις εναν υγιη τσαμπουκα κι' αυτο σε βοηθα να κοβεις τετοιες καταστρεπτικες συνηθειες, δε σε φοβαμαι, θα τα καταφερεις :-)

6:22 AM  
Blogger Your Man said...

Νομίζω είναι το πιο τίμιο και άμεσο επιχείρημα το δικό σου. Και ως αντικαπνιστής που δεν έχω βάλει τσιγάρο στο στόμα μου και απαγορεύω το κάπνισμα στο σπίτι μου, τα συγχαρητήριά μου και για την προσπάθεια και για το επιχείρημα.

7:15 AM  
Blogger dystropoppygus said...

Ρε δε μας παρατάτε όλοι σας - άμα δε σας αρέσει, μη καπνίζετε. Σας ζάλισα εγώ ποτέ με το πόσο θεσπέσια είναι τα τσιγάρα; Ούτε καν τώρα, τρίτη μέρα αναγκαστικός χαρμάνης μετά το χειρουργείο - ΣΚΑΣΤΕ λοιπόν, υστερικές αντικαπνίστριες (και σε σένα πάει αυτό "happy-birthday-george")...

Τίποτα καλό διαβάσατε τελευταία;

7:42 AM  
Blogger Loucretia said...

dystro, να μου κανεις τη χαρη, εγω ειμαι φανατικη καπνιστρια :-ΡΡΡ

10:38 AM  
Blogger Lili said...

Otan εμεινα εγκυος το εκοψα για ενα χρονο, το ξανρχισα, το ξαναεκοψα για εννια μηνες, το ξαναραχισα (διαζυγιο ηταν αυτο, δεν ηταν παιξε γελασε)και ξαφνικα -επιτελους- ΚΑΤΑΛΑΒΑ.
OYte ena.
Σαν τον αλκοολικο, σου ξυπναΕΙ το θηριο που δεν χορταινει.
ΟΥΤΕ ΕΝΑ.
ΕΧΩ δυο χρονια σχεδον που δεν καπνιζω.
και αν καμια φορα το σκεφτω, θυμαμαι πως την πατησα τις αλλες δυο φορες, μου αρεσει που τα ρουχαλακια μου δεν βρωμανε τσιγαρο, τα μαλλακια μου, που γελαω (σαν την κοτα βεβαια) αλλα δεν μου κοβεται απο τον βηχα...
δεν θεωρω τον εαυτο μου καπνιστη.
Εγω.
Που καπνιζα 20 χρονια το ενα μετα το αλλο,γυρω στα 3 πακετα την ημερα...


Δεστροπε τι επαθες?

10:54 AM  
Anonymous Anonymous said...

Otan εμεινα εγκυος το εκοψα για ενα χρονο, το ξανρχισα, το ξαναεκοψα για εννια μηνες, το ξαναραχισα (διαζυγιο ηταν αυτο, δεν ηταν παιξε γελασε)και ξαφνικα -επιτελους- ΚΑΤΑΛΑΒΑ.
OYte ena.
Σαν τον αλκοολικο, σου ξυπναΕΙ το θηριο που δεν χορταινει.
ΟΥΤΕ ΕΝΑ.
ΕΧΩ δυο χρονια σχεδον που δεν καπνιζω.
και αν καμια φορα το σκεφτω, θυμαμαι πως την πατησα τις αλλες δυο φορες, μου αρεσει που τα ρουχαλακια μου δεν βρωμανε τσιγαρο, τα μαλλακια μου, που γελαω (σαν την κοτα βεβαια) αλλα δεν μου κοβεται απο τον βηχα...
δεν θεωρω τον εαυτο μου καπνιστη.
Εγω.
Που καπνιζα 20 χρονια το ενα μετα το αλλο,γυρω στα 3 πακετα την ημερα...


Δεστροπε τι επαθες?

10:55 AM  
Blogger . said...

συγγνώμη κύριοι και κυρίες καπνιστές/ιστριες, αλλά εφόσον υποφέρω απ τον καπνό όπου κ αν πάω,και υποφέρω πραγματικά εφόσον το μυρίζω απο μεγάλη απόσταση και έχω και άσθμα, δικαιούμαι να βρίζω όσο θέλω την παπαριά που επι πληρωμής μου αμολάει τη βρωμιά στα μούτρα μου.

11:13 AM  
Blogger Dimitris Athanasiadis said...

700E ε? Ο καθένας έχει την τιμή του...;)

Ένα big-up για τον dystropoppygys όχι για το επιχείρημα του (μόνο) αλλά (και) για την τελευταία γραμμή του. Για να μη περάσει στα ψιλά.

2:11 AM  
Blogger vasvoe said...

Α να χαθείτε ρε ζηλιάρηδες μη δείτε άνθρωπο να καταφέρνει κάτι για την υγειά του αμέσως να του την πείτε. Στο δικό της μπλογκ το έγραψε η κοπέλα και τιμή της και καμάρι της που τα καταφέρνει τόσο καλά.

7:50 AM  
Blogger dystropoppygus said...

Σήμερα βγήκα με το σώβρακο (ροζάκι, ξέρουν μερικοί εδώ) στο μπαλκόνι κι έκανα δύο τσιγαράκια. Οι γάτες με κύτταζαν περίεργα. Δεν τους πέταξα τις γόπες.

9:46 AM  
Blogger Depsorama said...

Μπράβο κούκλα μου, μπράβο Λιτσάκι, μπράβο κοριτσάρα μου, έτσι, γιατί είναι νταβατζιλίκια λεφτά, και είναι βλακεία να τα ξοδεύεις στον καρκίνο (στο λέω εγώ που ξοδέυω τα διπλά εδώ στη ξενιτιά-ούτε από χρυσάφι να' ταν). Φα'τα τα 700 καλύτερα αλλού να τα χαρείς καλύτερα!

11:35 AM  
Blogger isobel said...

πάντως κ εγώ το ΑΓΑΠΩ το τσιγαράκι αν κ κάνει κακό κ στην υγεία κ στην τσέπη κ έχω βρει μια δικιά μου φόρμουλα που τουλάχιστον ανακουφίζει την...τσέπη κ με βοηθά κ να καπνίζω λιγότερο...
ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΟΜΟΛΟΓΩ
είμαι επαγγελματίας τρακαδόρος

αλλά όπως καταλαβαίνετε δε μπορώ να συστήσω σε όλους σας να με ακολουθήσετε σε αυτό γιατί στο τέλος δε θα βρίσκω κόσμο να...τρακέρνω!!!

11:12 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker