Saturday, October 01, 2005

ΕΧΟΥΜΕ ΑΓΩΝΑ ΛΙΤΣΑ …

Έχω μια συμπάθεια στους γέρους.
Ίσως, επειδή οι γονείς δουλεύανε, μεγάλωσα με παππού και γιαγιά και με είχανε χαλαρή χωρίς πολύ καταπίεση.
Ίσως επειδή είμαι καλή ακροάτρια και μπορώ να κάθομαι να τους ακούω να λένε τα δικά τους…
Κάθε ηλικιωμένο τον βλέπω θετικά, με καλό μάτι… μπορεί κάποιοι να βγαίνουν κωλόγεροι και κωλόγριες αλλά αυτό δεν μου χαλά την γενική εικόνα.

Κάθε Πέμπτη, στην ‘έξοδο’ που έχω για την λαϊκή, κάθομαι και στο καφενείο του κυρ Λάμπρου, εκεί συχνάζουν κυρίως παππούδες και παίζουμε κανένα τάβλι …

Την πιο πλάκα την έχει ο μπάρμπα Κώστας, φοβερή μούρη, 85 χρονών, γαύρος και κομουνιστής… όπως λέει κι ίδιος: ‘είμαι κουμουνιστής και ολυμπιακός από το 1930, από 10 χρονών !!’
Έχει στο πέτο του το σήμα του Ολυμπιακού και μια καρφίτσα με το κεφάλι του Λένιν!

Ο μπάρμπα Κώστας έχει ένα παράπονο: 6 χρόνια έχει να πάει να δει τον Ολυμπιακό, του το έχουν απαγορεύσει!
Την τελευταία φορά που πήγε τον βγάλανε σηκωτό με το 166! Μόλις που την γλίτωσε, καρδιά …
Όταν παίζει ο Ολυμπιακός είναι υπό επιτήρηση από τα παιδιά και τα εγγόνια του, μήπως ξεφύγει και πάει γήπεδο! Δεν τον βαστάνε και τα πόδια του να πάει μακριά…
Και στο καφενείο υπό παρακολούθηση είναι! Κάθε τόσο περνάει κανένα εγγόνι του να δει αν καπνίζει ή πίνει ούζο, μόνο πορτοκαλάδα!

Ο μπάρμπα Κώστας είναι ο πιο κωλόφαρδος ταβλαδόρος που έχω δει!
- έλα ρε συντρόφισσα χανουμάκι να σου ρίξω μερικές στ΄ αυτιά!
Μου λέει ανοίγοντας το τάβλι …
Μου βρίζει τον Λυμπερόπουλο, του στολίζω κι εγώ κανένα Γεωργάτο…
‘πάρτα μωρή άρρωστη .. φύσα ρε …’


Ιστορίες … με τα πόδια Ν. Ιωνία – Πειραιάς για την Ολυμπιακάρα… ονόματα … Μουρατης, Ρωσιδης, Σιδερης, Υβ … μου δείχνει πως έφτιαχνε καπέλο για τον ήλιο με τον Ριζοσπάστη (τον σφυροδρέπανο να είναι μπροστά!) … θύρα 7 με τα χουλιγκάνια … πως την γλίτωσε τότε που είχαμε πατήσει την ΑΕΚ αλλά σκοτώθηκαν τόσα παλικάρια …

Εδώ και καιρό μ’ έψηνε να τον πάρουμε μαζί με τον Μπάμπη στο επόμενο ματς Ολυμπιακού – ΑΕΚ!

Τελικά τα κατάφερε να με πείσει!
‘Την Κυριακή έχουμε αγώνα Λίτσα’ μου είπε μόλις με είδε προχθές.
‘μου το υποσχέθηκες!’

Δεν ξέρω πως θα καταφέρει να φύγει από το σπίτι του, αλλά έχουμε δώσει ραντεβού να τον πάρουμε με το αυτοκίνητο του Μπάμπη
Εγώ κρατάω υποσχέσεις μου.
Κι αυτός υποσχέθηκε να κάτσει φρόνιμα στο γήπεδο, ούτε η πίεση να του ανέβει, ούτε η καρδιά του να τον πιάσει…

Θα δούμε…

4 Comments:

Blogger Markos said...

85 ο μπαρμπα Κώστας, μακάρι κι εμείς.
Και όχι μόνο για τα χρόνια, αλλά κυρίως για τις αρχές...

1:14 PM  
Blogger . said...

μορφή ο μπάρμπας.... :)

6:23 AM  
Blogger zouri1 said...

meta ton agona,sorry re Litsa,alla toulaxiston kerdisame sto stixima.

12:19 PM  
Blogger me said...

Διάβασα το comment σου στην ιστοριούλα της Κουρούνας.
ΕΓΡΑΨΕΣ!
Καινούργιος είμαι, αλλά η άποψη μου για τα blog είναι μάλλον απλή(και ουχί απλοική)
Ανεβάζουμε πράγματα για να γουστάρουμε και να σχολιάζουμε.
Όποιος θέλει φιλοσοφίες να ανοίξει κανά βιβλίο.
Έχουμε πήξει στην ψευτοκουλτούρα!
ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΚΑΛΠΗΔΕΣ.

7:49 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker