Wednesday, September 21, 2005

ΜΑΜΑΔΕΣ & ΚΟΡΕΣ …

Την σκηνή την έχω δει πολλές φορές όσο καιρό δουλεύω στο ρουχάδικο.

Μαμά και κόρη πάνε μαζί για ψώνια…
Το σχήμα αυτό έχει πολλές εκδοχές και ηλικίες.

Τώρα θα γράψω για την εξής κατηγορία:
Περιποιημένη, 40- 45αρα, μαμά τραβολογάει, από βιτρίνα σε βιτρίνα, την ασουλούπωτη και άχαρη έφηβη κόρη της με σκοπό να την κάνει πιο εμφανίσιμη…
Η κόρη δεν γουστάρει με τίποτα…

Μου το θύμισε η Άντζυ χθες βράδυ. Η Άντζυ είναι από τις πιο μικρές πελάτισσες (16 χρονών) είχε έρθει με μια φίλη της
Για πρώτη φορά ήρθε με την μάνα της πριν 4-5 μήνες, δηλαδή δεν ήρθε, την έφερε η μάνα της με το ζόρι…
Χάρη στην Άντζυ κέρδισα 50 € στοίχημα από την αφεντικίνα μου την Τζένη!

Συνήθως η σκηνή αρχίζει μπροστά στη βιτρίνα:
Η μαμά δείχνει διάφορα στη βιτρίνα, η κόρη κοιτάζει το πεζοδρόμιο ή τον ουρανό… Η μαμά προσπαθεί να βάλει την κόρη μέσα στο μαγαζί, συχνά τραβώντας την από το χέρι.
Τις περισσότερες φορές δεν μπαίνουν μέσα, η μαμά συνεχίζει την προσπάθεια στην επόμενη βιτρίνα.
Η μαμά συνοδεύει την προσπάθεια της με ατάκες του στυλ: ‘γυναίκα είσαι εσύ; … κανείς δεν θα γυρίσει να σε κοιτάξει !!!’ και αλλά τέτοια ενθαρρυντικά …
Η ‘επαγγελματίας’ πωλήτρια πρέπει να ‘βοηθήσει’ την μαμά να σούρει την κόρη μέσα στο μαγαζί.
Αν τα καταφέρει, η κόρη έχει ένα θανατηφόρο βλέμμα σαν να είναι έτοιμη να σφάξει την μαμά, την πωλήτρια και να βάλει φωτιά στο κατάστημα.
Η ‘επαγγελματίας’ πωλήτρια πρέπει να προσπαθήσει να καλοπιάσει την μικρή. Συνήθως καταφέρνει το αντίθετο από τις μαλακίες που λέει…

Αφού μπουν μέσα, η περίπτωση γίνεται δύσκολη ή εύκολη.
Δύσκολη, γιατί, φυσικά, την κόρη την πιάνει το πείσμα και δεν της αρέσει τίποτα, κι αν δοκιμάσει κάτι, κάθεται μπροστά στον καθρέφτη σαν ξυλάγγουρο…
Βάζει τις φωνές η μαμά ‘ψηλά τους ώμους… ίσια το κορμί …μην καμπουριάζεις…!!
Εύκολη γίνεται όταν, για να ξεμπερδεύει, η κόρη, διαλέγει 1-2 πράγματα στην τύχη και φεύγουν… φαντάζομαι μετά το δράμα στο σπίτι όταν θα την κυνηγάει η μάνα της για να τα φορέσει.

Κάπως έτσι σούρθηκε στο μαγαζί και η Άντζυ από την μάνα της πριν 4-5 μήνες, ήταν για τα καλοκαιρινά …
Φυσικά είμαι με το μέρος της μικρής, εμένα η μάνα μου δεν μου έκανε τέτοια αλλά την καταλαβαίνω…

Η μάνα της Άντζυ είναι μια αχώνευτη που αρχίζει το ‘ψήσιμο’
- κοίτα την κοπελίτσα τι ωραία που είναι ντυμένη (εμένα εννοεί)
- η ‘κοπελίτσα’ πληρώνεται για να φοράει αυτά που φοράει, είναι στολή εργασίας που λέμε …
Θέλω να το πω αλλά κρατιέμαι … το παίζω ‘επαγγελματίας’
η Άντζυ έχει κάτι μούτρα …η μαμά απτόητη …
- πες της κι εσύ κοπέλα μου τι χάλια που είναι…!

Να πω εγώ στην κοπέλα ότι έχει τα χάλια της; Τι λες κυρά μου; Δεν κοιτάς την μάπα σου που έχεις κι άποψη!
Μια χαρά κοπέλα είναι, τίποτα δεν έχει …
Εδώ δεν αντέχω και ο ‘επαγγελματίας’ πάει περίπατο…

- αφήστε την κυρία μου, αφού δεν θέλει, μη την ζορίζετε, τα ψώνια θέλουν και καλή διάθεση … να έρθει μια άλλη φορά… μόνη της!
(τονίζω το μόνη της)
- μόνη της παίρνει αηδίες! Γαβγίζει η μαμά!
- θα την βοηθήσω εγώ! Λέει η ‘επαγγελματίας Λίτσα ’
- ναι, ναι, ναι συμφωνεί κι Άντζυ

Η Άντζυ με κοιτάζει σαν σωτήρα της, η μαμά μουτρώνει … τελικά φεύγουν …

Νιώθω το βλέμμα της Τζένης πάνω μου… έρχεται το πακέτο… για την πελάτισσα που άφησα να φύγει …
Έχω έτοιμη την απάντηση:
- 50 € στοίχημα πως θα ξανάρθει;
- δεν θα ξανάρθει λέει με σιγουριά η Τζένη και μου ρίχνει ένα κήρυγμα πως δεν διώχνουμε τους πελάτες!

Η Άντζυ ξανάρθε και ξανάρθε… και μόνη και με την κολλητή της… μου λένε και τα ερωτικά τους…
Χθες ήρθε με το πρώτο της γκόμενο…
Εκτός από πωλήτρια κάνω και ψυχολογική υποστήριξη, συμβουλευτική εφήβων που λέμε…
Τρομάρα μου …

11 Comments:

Blogger 0comments said...

Για δες καιρό που διάλεξα να μην είμαι έφηβος!!!

(0comments - μέλος του L fc)

2:28 PM  
Blogger Νίκος said...

This comment has been removed by a blog administrator.

12:49 AM  
Blogger Νίκος said...

yeah!!! γουστάρω!!! αυτό θα πει πελατειακές σχέσεις και μάρκετινγκ! μπράβο Λίτσα :-D

12:50 AM  
Blogger vasvoe said...

Swsth h Litsa!

2:02 AM  
Blogger . said...

litsa rulez........ :D

3:39 AM  
Blogger MeetTheClown said...

Και τελικά δε μας είπες...
Ποιός ψώνισε;
Η πιτσιρίκα ή ο γκόμενος; :P
(..συμβαίνουν και αυτά, ξέρεις..)

5:12 AM  
Blogger ΠΙΤΣΙΡΙΚΟΣ said...

Επιτέλους άρχισες να ξαναγράφεις. Έπιασε η προτροπή της Λίλι.

12:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

What a great site Makeover transvestites Kole audio car speakers Plastic surgeons in ventura california fond de tein pour rosacea Latin religion Maternity hawaiian clothes Judy starr monster cock avg anti virus 70 308 Refinance refinancing refinancing http://www.lcd-monitors-4.info/Rosacea-diet.html

8:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

Very nice site! » » »

2:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

This is very interesting site... »

12:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

Looking for information and found it at this great site... milf sample video Air filter tampa Color graphics graphics cards infiniti g35 urethane body kits Dog hiking packs Fluoxetine and multiple sclerosis http://www.cooking-schools-in-durham-and-newcastle.info/atv-bolt-pattern-suzuki-700-twin-peaks.html rate my sex toy Water wave effect plug in software Nephi dental insurance violin + suzuki + teacher http://www.kia-ambulance.info http://www.mercedes-benz-s-500-lwb-piston.info/Suzuki_outboard_manual.html Bentley price continal gt Playing cards graphic

9:59 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker