Sunday, July 24, 2005

Γαμώ την ατυχία μου Κυριακάτικα…

Στις 6.30 το πρωί έπεσα για ύπνο, στις 8.30 ο Μπάμπης αρχίζει να βαράει το κουδούνι της πόρτας. Με τραβάγανε από το πόδι μάνα, πατέρας και αδελφός, μόνο η γιαγιά με το καροτσάκι και τα 2 εγκεφαλικά δεν ήρθε, που νάρθει η καημένη…
- ήρθε ο Μπάμπης, του είχες πει να πάτε μπάνιο – δεν θέλω ρε, νυστάζω.
Την πέφτω στο πίσω κάθισμα του αυτοκίνητου του Μπάμπη,
-ξύπνα με όταν φτάσουμε.
Ξύπνησα όταν περνάγαμε κάτι βουνά. - Στη θάλασσα δεν πηγαίναμε; Που είμαστε;
- Εύβοια, - η θάλασσα; - σε λίγο…
Τι λίγο … ανεβαίναμε κατεβαίναμε κάτι κορφές, στο τέλος φάνηκε η θάλασσα στο βάθος, Χιλιαδού, δεν έχω ξανάρθει, ωραία φαίνεται αλλά νυστάζω.

Ξάπλωσα στην ομπρέλα και ξανακοιμήθηκα. Γύρισε ο ήλιος και μου έκαψε τα πόδια, σκατά… ρε Μπάμπη δεν με προσέχεις; Μ΄ άφησες να καώ...
Και καπάκι μέσα στην ατυχία μου ακούω την φωνή της!
- Λίτσα, τι κανείς εδώ; Ήταν η Τζένη η αφεντικίνα μου!
- Τι να κάνω μωρή, ψήθηκα από την μία και τώρα γύρισα από την άλλη.. πλάκα μου κανείς;
Είναι δυνατόν; Την τρώω στη μάπα κάθε μέρα, ερχόμαστε εδώ στην εξορία για μπάνιο και νάτην πάλι μπροστά μου με τον γκόμενο της τον Ηλία και το γκράν τσερόκι τους, μη χέσω …
- το αγόρι σου; ρωτάει, συστάσεις – Μπάμπης, Τζένη, Ηλίας, τον ξέρω…
Όλο γλύκες η Τζένη, - με την Λίτσα καλές φίλες, - να ξεράσω τώρα;
- κρατάει το μαγαζί, - αυτό είναι αλήθεια…
- φάγατε; Να φάμε μαζί; - αυτό μας έλειπε τώρα..
- κερνάμε!! Σώώώώπα καλέ, τι έγινε;
- έχουμε επέτειο, 2 χρόνια με τον Ηλία, (τον καημένο τον Ηλία, φαίνεται και καλό παιδί) – έλα ρε… άντε και καλούς απογόνους…
Κάτσαμε, - δε γαμιέται…

Άρχισε ο Μπάμπης κι ο Ηλίας να λένε για αυτοκίνητα, βαριέμαι …
( ο Μπάμπης έχει συνεργείο μαζί με πατέρα κι αδελφό)
είχε κομπλάρει ο Μπάμπης με το γκράν τσερόκι – τι να σου κάνει το Ιμπιζα –
Μη μασάς ρε Μπάμπη, κι εγώ ζηλεύω αλλά δεν κωλώνω.
Ψέματα να πω; Την ζηλεύω την Τζένη.
Η Τζένη είναι λίγο μεγαλύτερη από μένα (24), είναι ωραία, ξέρει να ντύνεται, να βάφεται και να αρωματίζεται.
Τα τρώει από τους γονείς της που της ανοίξανε το μαγαζί (σχέδιο ρούχων σπούδασε κάπου έξω αλλά προ το παρόν πουλάει ρούχα άλλων)
Έχει ωραίο γκόμενο, με λεφτά κι αυτός, τα μασάει κι από αυτόν…
Και γενικά είναι σκύλα, ωραία σκύλα αλλά σκύλα. Κι από ότι έχω καταλάβει οι άνδρες ψοφάνε για κάτι τέτοιες – μαλακές άντρες, μαζόχες, ε, μαζόχες …

Γι ένα είμαι σίγουρη: Ο Θεός είναι πούστης!!
Σ΄ άλλους τα δίνει όλα: με το καλημέρα, πάρτα όλα, δικά σου …
Και σ΄ άλλους πρέπει να τους βγει η πίστη για το παραμικρό…
Δεν γαμιέσαι ρε Θεέ!!!

Είπαμε, ζηλεύω αλλά δεν κωλώνω, δεν αφήνω να με πάρει από κάτω.
(έτσι νομίζω …)
Πιάνω τον Μπάμπη να κοιτάζει σαν ξελιγωμένος την Τζένη, με το μάτι ρίχνει βουτιά στο ντεκολτέ της!! Κλωτσιά κάτω από το τραπέζι,
- καλααα Μπάμπη, θα τα πούμε μετά… εγώ λίγη σου πέφτω ε;

Θυμήθηκα την ξαδέλφη την Τότα.
-υπάρχουν, λέει η Τότα, δυο ειδών γυναίκες:
1. οι γυναίκες -ΑΚΙ και 2. οι γυναίκες –ΑΡΑ, εσύ Λίτσα είσαι -ΑΚΙ
- παρδόν;
- ΑΚΙ = έχεις κορμάκι, βυζάκι, μουνάκι, κωλαράκι!!
Οι άλλες, οι –ΑΡΑ, = έχουν κορμάρα, βυζάρα, μουνάρα, κωλάρα!!
(υπάρχουν και ενδιάμεσοι συνδυασμοί πχ. Βυζάκι-κωλάρα…)

Εγώ –ΑΚΙ, ρε Τότα; Με το 1.70 μου, με το αθλητικό κορμί μου;
(χάλκινο μετάλλιο στους πανελλήνιους νεανίδων στα 100μ όταν ήμουν 15 χρονών, μετά βαρέθηκα προπονήσεις και δίαιτες και τα παράτησα, πέρυσι που είδα την Χαλκιά ζήλεψα)
Εγώ που δεν φοράω τακούνι για να μη κομπλάρει ο Μπάμπης που θα του ρίχνω 2-3 πόντους;
Η Τζένη είναι μάλλον -ΑΡΑ.

Φεύγουν ο Ηλίας κι Τζένη, έχουν να πάνε και σε γάμο, ξεκουμπίδια … και να προσέχετε τα ρύζια μη σας μπουν στο μάτι …
Ο Μπάμπης είναι σε κώμα από το φαΐ, στο φαΐ δεν έχει ντροπές, του δίνει και καταλαβαίνει, ευτυχώς δεν παχαίνει ανάλογα με το τι τρώει, 2-3 κιλά υπέρβαρο τον κόβω.
Την πέφτει δίπλα στην σκιά του βράχου με τα πόδια μέσα στη θάλασσα, μεσάνυχτα θα γυρίσουμε μέχρι να χωνέψει ο Μπάμπης…
Με πιάνουν οι κακίες μου.
Του ρίχνω μπουγέλο, - σήκω να φύγουμε, - δεν μπορώ να οδηγήσω, χωνεύω.
Του ρίχνω χαλίκια, - άσε να χωνέψω λίγο ρε …
Του ρίχνω κλωτσιά, - θα οδηγήσω εγώ (δεν έχω δίπλωμα αλλά ξέρω)
- σ΄ αυτές τις στροφές; - ναι ρε, έχω καλό δάσκαλο, νάζι … κολακεύεται ο Μπάμπης, (άλλος γκόμενος μ΄ έμαθε τα βασικά στην οδήγηση, με τον Μπάμπη όμως έκανα μεγάλες προόδους)
- μέχρι την Χαλκίδα θάχεις χωνέψει, ( ε, δεν μας παίρνει και στην εθνική χωρίς δίπλωμα)

Βράδυ στο σπίτι.
Ανοίγω το ιντερνέτ, διάφορες ξεκωλιάρες βιζιτούδες γεμίζουν τη οθόνη:
Πάρε με, σκίσε με και visit us …
Βάζω φωνή: Φωτηηηη! (ο αδελφός), μπήκες στο ιντερνέτ; - λίγο …
- Τι λίγο ρε, πάλι τσόντες έψαχνες για να τον παίξεις; - όχι …
- ναι καλά … (δεν ξέρει το ηλίθιο πως υπάρχει και το History) μας γέμισες με πουτανοϊούς και δεν ξέρω πως βγαίνουνε!!

Ξαδέλφη Τότα βοηθειαααα!!!
Πρέπει νάρθεις να βγάλεις τις πουτάνες που έβαλε στο κομπιούτερ ο μαλάκας ο Φώτης!

Γαμώ την ατυχία μου Κυριακάτικα…

11 Comments:

Blogger Τυπος Νυχτερινος said...

Καλά τα λες Λίτσα,
αλλά υπάρχουν και χειρότερα...
Σκέψου να μην ξεκόλαγε η Τζένη, και να σας κατσικωνόταν όλη την υπόλοιποη μέρα, μέχρι την ώρα που θ' αποφασίζατε να φύγετε απο κει...
Καλώς ήρθες!
Για συνέχισε, γι συνέχισε να μας λες κι άλλα :)

3:21 PM  
Blogger J95 said...

Πλάκα έχει ο Μπάμπης.

5:03 PM  
Blogger Provato said...

Η Λίτσα είναι ΛΙΤΣΑΡΑ.

μπε μπεεε

12:44 AM  
Blogger thas said...

Φυσάνε οι Άγ. Ανάργυροι. Τρε τρε τρε ζολί.

12:46 AM  
Blogger Η Κουρούνα said...

Λίτσα, πες στην Τότα να χαρίσει επειγόντως και στον Φώτη έναν υπολογιστή, μη χαλάσει το δικό σου και σε χάσουμε.

1:56 AM  
Blogger Damsel in Stress said...

Αμ καλά έκανα εγώ και δεν είχα πατήσει εκτός Αττικής για μπάνιο μέχρι τα 30 μου. Μού 'θελες και Χιλιαδού ε; Τι κατάλαβες;

2:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

Thank you!
[url=http://ofuhojtx.com/pmhd/heyv.html]My homepage[/url] | [url=http://pcyuvboc.com/htjw/wkwc.html]Cool site[/url]

1:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

Thank you!
My homepage | Please visit

1:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

Great work!
http://ofuhojtx.com/pmhd/heyv.html | http://htkrqqhx.com/cxhc/ebph.html

1:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

This is very interesting site... » » »

8:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! »

3:33 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker