Monday, July 25, 2005

ΑΠΕΡΓΙΑ !!!

Πρωί, περιμένω έξω από το μαγαζί νάρθει η Τζένη, τ΄ αφεντικό, ν΄ ανοίξει,
είμαι φτιαγμένη. Με το που την βλέπω την αρπάζω από τα μούτρα.
- Αύριο έχει απεργία, δεν έρχομαι.
Μου ρίχνει άγρια ματιά, (η σκύλα που λέγαμε)
- Πάλι; Ξέρεις πόσες απεργίες έχεις κάνει φέτος;
- Εγώ; Το εργατικό κίνημα! Δύσκολοι καιροί, θέλει αγώνες …
- ξέχασε το, σε θέλω οπωσδήποτε, θάχουμε κόσμο αύριο, οι πελάτες δεν απεργούν!
(Το ξέρω πως θάχουμε κόσμο, όταν γίνεται απεργία, βγαίνουν οι κοπρίτες για ψώνια, αντί να πάνε στις συγκεντρώσεις- αύριο ειδικά θα πάνε και για μπάνιο)
- α πα πα, δεν γίνεται Τζένη μου, η εργατοϋπαλληλική μου συνείδηση δεν μ΄ αφήνει
- (άγρια) πρόσεχε, μη με προκαλείς!!
- τι λες ρε Τζένη, εδώ πάνε να μας γαμούν 24 ώρες το 24ωρο με το ωράριο κι εγώ θα το παίζω κότα και θάρθω για δουλειά;

Αλλάζει ύφος.
- έλα ρε Λιτσάκι που θα με αφήσεις έτσι … δεν θάχει λεωφορείο; Σου πληρώνω το ταξί! – (ξοδεύτηκε) – τσού εγώ.
- νάρθω να σε πάρω από το σπίτι;
Αυτή ρε είναι ικανή να βάλλει κόκκινη σημαία στο γκράν τσερόκι και νάρθει να με πάρει από τους Αγίους για να με βάλει να δουλέψω.
- δεν γίνεται Τζένη μου, έχουμε και μια ιδεολογία, οικογενειακή παράδοση …

Έτσι είναι, θα πάμε στην συγκέντρωση οικογενειακώς, ο πατέρας κι ο αδελφός θα κλείσουν το εργαστήρι (ξυλουργείο), θα πάρουμε και την γιαγιά με το αναπηρικό καροτσάκι της κι ας έχει πάθει δυο εγκεφαλικά και είναι 78 χρονών.
Θα της φορέσουμε το κόκκινο μαντίλι που έχει από την ΕΠΟΝ και θα κοτσάρουμε και μια κόκκινη σημαία στο καρότσι της.

Όλοι στην οικογένεια είμαστε ΚΚΕ και ΑΕΚ (τι θα γίνει με το γήπεδο ρε άχρηστοι;) Όλοι εκτός από το ηλίθιο το αδέλφι μου τον Φώτη, αυτός είναι ΠΑΣΟΚ και Παναθηναϊκός!! Τι ξενέρωμα … πούστη θεέ …
Κι ο Μπάμπης είναι ΚΚΕ – ΑΕΚ.
Η Τζένη είναι ΠΑΣΟΚ, γουστάρει τον Γιωργάκη, άλλο ξενέρωμα …

Φτάνει στο μαγαζί κι η Γιώτα, η άλλη υπάλληλος, η Τζένη διατάζει.
- εσύ Γιώτα αύριο θα είσαι εδώ!!
- μάλιστα κυρία Τζένη!!

Η Γιώτα είναι φυτό, μα πολύ φυτό … τρέμει μην απολυθεί, κι εγώ φτωχιά είμαι αλλά δεν κάνω έτσι…

ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ - ΜΕΤΑ ΠΑΤΕ ΓΙΑ ΨΩΝΙΑ ΚΑΙ ΜΠΑΝΙΟ-!!

3 Comments:

Blogger Nikos Chrisikakis said...

cool.m aresei opws grafeis.
to "pws arxisa ta blogia" einai kataplhktiko!!
cool.
Nikos

11:32 AM  
Blogger Your Man said...

Μία φίλη η οποία μετά βίας θυμάται το όνομα του πρωθυπουργού, ενημερώθηκε σήμερα από την αφεντιά μου για το νομοσχέδιο περί των εργασιακών. Αφού της εξήγησα και της ξαναεξήγησα και την πόρωσα (εμένα δε με απασχολεί, ελεύθερος επαγγελματίας είμαι έτσικι αλλιώς), την έπεισα να κατέβει στο συλλαλητήριο.

Γυρνάει και μου κάνει λοιπόν: Και πώς θα κατέβω στο συλλαλητήριο χωρίς λεωφορείο και ηλεκτρικό;

Και καταήγω λοιπόν: Τι κάνει ρε το ΚΚΕ για να πάει ο κόσμος να συλαλλήσει; Ε;

3:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

This is very interesting site... »

12:25 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker