Saturday, February 11, 2006

Που πας ρε Καραμήτρο…

Σήμερα προσπάθησα να φτιάξω με τα χεράκια μου μια τούρτα για τον Μπάμπη…
Χθες είχε γιορτή και την Δευτέρα γενέθλια, τα γιορτάζει σήμερα και τα δυο.
Χθες έκανα έρευνα σε συνταγές, αφού απέρριψα τα διάφορα ένθετα και αφιερώματα που έχω μαζέψει, περιορίστηκα στα παραδοσιακά:
Στον Τσελεμεντέ της γιαγιάς και την Χ. Παραδειση…
Αποφάσισα να φτιάξω τούρτα κάστανο! (δεν το έχω ξανακάνει…)
Τι τοθελα;
Μου φάνηκε εύκολη, που ναξερα…

3 ώρες καθάριζα κάστανα, προσπαθούσα να δέσω σιρόπια (2 φορές, την πρώτη μου κάηκε), ιταλική μαρέγκα (έτσι την λέει…), ράντιζα τα σαβουαγιαρ, άπλωνα πουρέ από κάστανα…

Το αποτέλεσμα;
Από γεύση είναι σούπερ!
Από εμφάνιση σκατά! (καμιά σχέση με την φωτογραφία του βιβλίου)
Αποκλείεται να την εμφανίσω έτσι που είναι…ειμαι και λίγο τελειομανης...

Θα πεταχτώ μέχρι του Στεργίου στη Φιλαδέλφεια να πάρω μια έτοιμη για να βάλει τα κεράκια… μετά θα εμφανίσω την δική μου…
Σε μερίδες, για να μην δείχνει τόσο χάλια…

10 Comments:

Blogger nik-athenian said...

Λιτσάκι, να τον χαίρεσαι τον Μπάμπη!
Αλλά αν ποτέ αποφασίσεις να κάνεις έκθεση γλυκών με γευστικά χαρίσματα αλλά με μάπα όψη, θα σου φέρω επίσης ένα τσίζ κέικ και ένα τιραμισού με επιφάνειες σαν του πλανήτη Άρη όπως τον είδε το Mars Express.

11:02 AM  
Blogger Dellaporta said...

Λιτσάκι μου σου μιλάω εκ πείρας, ποτέ τα γλυκά, φαγητά κτλ που μαγειρεύεις δεν μοιάζουν με αυτά της φωτογραφίας.

Η συμβουλή μου είναι να διαλέξεις ένα βιβλίο με συνταγές χωρίς φωτό, για να μην σε ρίχνει μετά η όψη τους. Ή κάνε αυτό που κάνει και η μητέρα μου. Αντί να κρατάει 1002 αποκόμματα, ενθετα, καρτέλες κτλ, αντιγράφει τις συνταγές σε ένα τετράδιο, και χρησιμοποιεί αυτό.

11:17 AM  
Blogger raffinata said...

μα καλά απ' την τούρτα κάστανο άρχισες τη ζαχαροπλαστική; δεν έφτιαχνες κανένα ρυζόγαλο, καμιά κρέμα άνθος αραβοσίτου;

(χρόνια πολλά στον Μπάμπη)

11:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

Tη δεύτερη φορά θα γίνει καλύτερη.
Κι ένα μικρό κόλπο:
Παρουσίασε την αγορασμένη τούρτα σαν δική σου και την δική σου σαν αγορασμένη.
Κλέψε ( τις εντυπώσεις)

1:05 PM  
Blogger Αθήναιος said...

Που πας βρε Καραμήτρο; ή Που πάς βρε Παρλιάρε; :-)

Βρε το Λιτσάκι που ήθελε με τη μία να πετύχει την τούρτα κάστανο!! Λες κ λέμε βραστό αυγό ένα πράγμα. :-)

Την άλλη φορα να μου στείλεις e-mail να πάμε σε μια κουζίνα να τη φτιάξουμε μαζί αν κ θα σου έδειχνα μια άλλη τούρτα εξίσου εντυπωσιακή κ νόστιμη κ κυρίως για αρχάριους.

3:36 AM  
Blogger Chrisa said...

Να τον χαίρεσαι!!!!!!!!!!!! Καλά μπορείς να μου πείς τι μας έχει πιάσει όλες και θέλουμε να καταπλήξουμε τα έταιρα ήμισυ με φαγητά;;;

6:29 AM  
Blogger ellinida said...

Αρχισε με τούρτες Γιώτη . Ιδέα , αν δεν σου βγαίνει όμορφη στόλισε την με λουλούδια , κορδέλλες κλπ .
Καλή τύχη .

7:46 AM  
Blogger Baltazar said...

Φίλη Λίτσα ετοιμάζομαι κι εγώ να φτιάξω τούρτα κάστανο παρότι διάβασα για το πάθημά σου. Η συνταγή που βρήκα πρώτον φαίνεται πιο απλή (χωρίς μαρέγκες και ρέγγες)και δεύτερον ακόμη και στη φωτο δεν φαίνεται και τόσο εμφανίσιμη, είναι απλή τύπου κέικ, σαν την καρυδόπιτα ας πούμε εξωτερικά (δηλαδή δεν έχω υψηλές προσδοκίες, αλλά φαντάσου πώς θα μου βγει εμένα!). Τεσπαν αν μου βγει καλή θα σου δώσω τη συνταγή.

7:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

Where did you find it? Interesting read Girls with big breasts running 2004 mazda 6 review Shower dress Mesotherapy needle where can i buy modafinil in portugal vancouver web site promotion Download scrabble games Winter sports statistics Latin video Smoke removal for bars and bingo halls

4:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! »

11:41 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker