Thursday, February 02, 2006

Νυχτερινά μπαλώματα …

Ο γάτος μου ο Τσιφ (=Τσίφτης) έχει πολύ καλές σχέσεις με το κομπιούτερ.
Μόλις με βλέπει να το ανοίγω ανεβαίνει στο τραπέζι και κάθεται σ΄ ένα σημείο που μπορεί να βλέπει κι εμένα και την οθόνη.
Μερικές φορές μάλλον βαριέται…
Τότε αρχίζει να κόβει βόλτες πάνω στο πληκτρολόγιο, αν δει κάτι περίεργο να κουνιέται στην οθόνη απλώνει το πόδι του ή μου σκουπίζει τη μούρη με την ουρά του… συνήθως όμως κάθεται ήσυχος …
Στην αρχή του έκανε εντύπωση ο ήχος των πλήκτρων, μετά συνήθισε, με κοιτάζει με ένα μάλλον περιφρονητικό βλέμμα (τι μαλακίες γράφει αυτή…) γι αυτό και αποφεύγω να του ζητάω την γνώμη του, είναι πολύ επικριτικός…

Χθες βράδυ προσπαθούσα να βάλω σε τάξη τα διάφορα καλώδια για να μην είναι χύμα εδώ κι εκεί, τα έβγαλα και τα ξαναέβαλα σχεδόν όλα…
Όταν πήγα να ξαναβάλω το τηλεφωνικό καλώδιο στο μόντεμ ανακάλυψα ότι ο Τσιφ το είχε μασήσει!!! Το είχε κόψει λίγο πιο πάνω από το κλιπ !!!
Για μια ώρα παιδευόμουνα να το μπαλώσω… μέχρι τις 1 το βράδυ…
Μήπως, ο Τσιφ, ήθελε κάτι να μου πει;

13 Comments:

Blogger Λαμπρούκος said...

Niαρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ

10:04 PM  
Blogger Chrisa said...

Αχ ο γάτος σου είναι πανέξυπνος!! Αν κρίνω από τον δικό μου μάλλον θέλει να τραβήξει την προσοχή σου για να του δώσεις λίγη σημασία!!!!

11:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

O dikos mou mou eixe masisei 2 kalwdia apo ena kainourgio set speakers (gia to PC) pou eixa parei (7 years ago) to idio bradi pou ta agorasa. Kai milame gia lepta kalwdiakia.

Perito na pw pws to prwi den ton ebriska me tipota... polla ine, blakas den ine.

2:10 AM  
Blogger elf said...

ισως οτι πεινάει :p

2:38 AM  
Blogger Filotas said...

Αν δεν κόψεις τις νυχτερινές μπλογκότσαρκες, θα σου τις κόψει αυτός, μάλλον!:-)

4:35 AM  
Blogger Ο Φοβερός said...

TAa gatia einai perierga plasmata...emena o dikos mou ZILEVI poli kai to pezi naziaris. Otan arxizo na xaidebo kapio allo zontano plasma dipla mou arxizi kai niaourizi kai paraponiete :p

6:11 AM  
Blogger . said...

εμένα το σκυλι μου οταν ήταν κουταβάκι και ήμουν στον υπολογιστή, ερχόταν και κοιμόταν πάνω στα πέλματά μου.

5:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ωχ!!! Μάλλον θέλει να σου πει πόσο λιγουρεύεται το ποντικάκι του υπολογιστή αλλά το κάνει με τρόπο!

12:25 AM  
Blogger Χρήστος Αθανάσουλας said...

άσχετο αλλά μου θύμισες κάποιον: ΔΙΚΟ ΜΟΥ Τ Σ Ι Φτη

http://tsif60.blogspot.com/

κι αυτό είναι το blog του φίλου μου του ΤΣΙΦ του τζογαδόρου...

Που δεν είναι γάτος αλλά καταδιώκει τους "γάτους" του τζόγου που παρουσιάζονται ως σωτήρες

6:57 AM  
Blogger Bliss said...

niarrrrrr....mpeerrrrrrrrrr.........8elei na pei polla gi auto ta kanei:D:D:D:


mperrrrrrrrrrr

12:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

Οποία σύμπτωση! Εμένα μου έφαγε το ινδικό χοιρίδιό μου το καλώδιο του μικροφώνου. Το είχα στον ώμο μου, χάιδευα εγώ, μασούσε αυτό το καλώδιο που κρεμόταν, δεν κατάλαβα τίποτε. Το άθλιο. Θα το μπαλώσω, τι να κάνω...

2:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

άδικος κόπος να τακτοποιείς τα καλωδια, στο λέω! μάλλον τα ζωντανά σας είναι πολύ φυσικά. οι γάτες ετσι ειναι. η δική μου κάνει πασαρέλα μπροστά από την οθόνη ακουμπώντασ την μούρη μου με την ουρα της!

6:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!

8:51 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker