Wednesday, February 01, 2006

Πως έγινα Αλβανή…

Χθες τελευταία μέρα σήμερα που κυκλοφόρησα με λεωφορείο, η βέσπα μου ήταν έτοιμη αλλά την φασαρία δεν την γλίτωσα τελικά…

Φεύγω το απόγευμα από το μαγαζί και πάω στην στάση να πάρω το λεωφορείο.
Είμαι όρθια αλλά ευτυχώς χωρίς στρίμωγμα
Αδειάζει μια θέση ακριβώς δίπλα μου, κάθομαι.

Με το που κάθομαι ακούω μια μουρμούρα…μια γκρίνια… κάτι σαν να παραμιλάει κάποιος και μάλιστα γυναίκα.
Ξεχώριζα μερικές λέξεις… αγένεια… θράσος…
Γυρίζω και βλέπω μια 60αρα, καλοντυμένη, όχι ακριβώς χόντρη, αλλά καλοθρεμμένη… θα έλεγα και συμπαθητική αλλά είχε ένα βλέμμα… απ’ αυτά που σκοτώνουν… πα πα πα …θάνατος…

Τα είχε βάλει μαζί μου!
Επειδή της είχα πάρει τη θέση ή τουλάχιστον δεν της είπα να κάτσει…!!
Το σκέφτομαι λίγο… Σηκώνομαι και της δίνω τη θέση (αν και κουρασμένη ενώ αυτή δεν φαινόταν ταλαιπωρημένη, το αντίθετο, σαν να είχε μόλις βγει από το κομμωτήριο… τίγκα στο άρωμα …)

Κάθεται η κυρία αλλά συνεχίζει την γκρίνια!
Τα ίδια! … ‘η νεολαία… δεν έχουν τρόπους… σεβασμός…’
Τα νεύρα μου… μου έχουν τύχει γκρινιάρηδες γέροι στα λεωφορεία αλλά τέτοιο… δεν αντέχω και της την λέω…

- τι σκούζεις κυρά μου; έκατσες, δεν έκατσες; Τι άλλο θες;
- κοίτα θράσος… τα παλιόπαιδα τα έχουν όλα έτοιμα και θέλουν κι άλλα …Θα μας φάνε ζωντανούς στο τέλος… λέει η ‘κυρία’…
- δεν πας καλά, της λέω, ή ληγμένα παίρνεις ή να σου αλλάξει τα χάπια ο γιατρός…
αυτά που σου δίνει δεν πιάνουν…
- Έχουμε γεμίσει από αυτά τα κακοαναθρεμμένα… δεν μας έφταναν όλοι αυτοί οι ξένοι… σε κατάλαβα από την αρχή τι είσαι…

Με κοιτάζει πάνω κάτω
- Αλβανή είσαι;
- ναι ρε, Αλβανή είμαι! Έχεις πρόβλημα;
- που καταντήσαμε… δεν φτάνει που τους ταΐζουμε τόσα χρόνια… δεν τους ξεχωρίζεις πια… αλλά εγώ σε κατάλαβα!!
- μπράβο, κόβει το μάτι σου! Κι από μυαλό… ξουράφι!!

Πέφτει γέλιο από τους γύρω…
Πάω και στέκομαι μακριά της … την ακούω να συνεχίζει να λέει τα δικά της… κάποιον άλλο θα βρήκε να πει τον πόνο της…

11 Comments:

Blogger €lisavet said...

Αυτή "ευτυχώς" είναι Ελληνίδα...

12:38 AM  
Blogger Νίκος said...

πληρώνουμε τις συντάξεις τους
είμαστε λιγότεροι
πρέπει να κάτσουμε
για να είμαστε ξεκούραστοι
για να δουλεύουμε
για να πληρώνουμε τις συντάξεις τους

1:43 AM  
Blogger Λαμπρούκος said...

Λίτσα τώρα που έγινε γνωστή η πραγματική σου ταυτότητα μήπως μπορείς να έρθεις το ΣΚ από το σπίτι που θέλει ένα γενικό ξεσήκωμα;

Ξέρεις τώρα λίγο χαλιά, λίγο ξεσκόνισμα, λίγο σκούπισμα, λίγο πιάτα, μπάνια, κουρτίνες, κι από πάνω να σου πιάνω και τον κω...

3:16 AM  
Blogger Filotas said...

Χαίρε Λίτσα!!!

10:57 AM  
Blogger Αταίριαστος said...

Το δεύτερο άρθρο που διαβάζω σε διάστημα δέκα λεπτών από γυναίκα-bloger που αναφέρεται σε λεωφορείο (το πρώτο από την meet-the-clown). Μου φαίνεται τελικά ότι πρέπει να οπλίζεστε με πολύ κουράγιο για να ανεβείτε σε λεωφορείο εκεί στην Αθήνα.
Με την ευκαιρία σε ευχαριστώ για την αναφορά σου στο blog μου. Μου απέφερε 2 με 6 επισκέψεις ημερησίως. Θα σε βάλω σύντομα και στους συνδέσμους. Όχι βέβαια σαν ανταμοιβή αλλά επειδή μου αρέσεις. Καλή συνέχεια!

2:30 PM  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Δεν εχουν τι να κανουν ολη μερα ,βολταρουν διχως λογο και εχουν την απαιτηση απο πανω να τοθς σεβομαστε οταν εμεις τρεχουμε να παμε στις δουλειες μας...

4:15 PM  
Blogger alombar42 said...

Εχουμε πήξει στους αγάμητους και στις αγάμητες - και με το συμπάθειο δηλαδή!

11:29 PM  
Blogger Ο Φοβερός said...

LOL - oi geroi einai paraksenoi - na min ginoume kai emeis etsi kamia mera! ;-)

Pantos emena me exoun apokalesi ispano, latinoamerikano, portogalo - ta panta EKTOS apo ellina kai amerikano :P

6:15 AM  
Blogger . said...

πώς κρατήθηκες και δνε της έχωσες καμιά;

5:36 PM  
Blogger Bliss said...

pffffffffffff hli8ia muala....mpeeeee reeeeeeee eprepe na ths peis kai na katseis :P

12:47 PM  
Blogger libertarian said...

κλασικό... γνωστές ως και γιαγιάδες αρπακτικά :Ρ Τρέχουν σπρώχνοντας τους πάντες και αφού στρογγυλοκαθίσουν ζητάν να τους χτυπίσεις το εισιτήριο. Αν τυχόν δεν βρουν θέση πάνε κοντά σε κάποιο νεαρό άτομο (που συνήθως δεν έχει παρατηρήσει την παρουσία τους) και μουρμουρίζουν πάνω από το κεφάλι του αντί να του ζητήσουν ευθέως την θέση.

6:05 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker