Tuesday, January 31, 2006

Κανένας ονειροκρίτης;

Μόλις ξύπνησα από το εξής όνειρο:
Ήμουν σε μεγάλο επιβατικό πλοίο… μεγάλο όμως… κάτι σαν τον Τιτανικό… και με ανάλογη διακόσμηση… πολυτελή τεραστία σαλόνια και πολύ ψηλά ταβάνια…
Ήταν σαν μετά από πάρτυ… γκαρσόνια με άσπρες στολές και μπουφέδες με διάφορα…λίγοι επιβάτες…τσιμπάω κάτι γλυκά…
Ανεβαίνω στο κατάστρωμα…
Κούναγε πολύ, κρατιόμουνα από κάπου για να ισορροπήσω…
Βρέθηκα μπροστά στην πλώρη... μπροστά μπροστά… (όπως ο Ντι Καπριο στον Τιτανικό με την άλλη, πως τη λένε…)
Το πλοίο πήγαινε να περάσει από ένα πολύ στενό πέρασμα, ίσα που θα χώραγε…
Μεγάλοι βράχοι δεξιά κι αριστερά…
Το πέρασμα μου φαινόταν επικίνδυνο…
Η θάλασσα ήταν σχετικά ήρεμη και διαφανής, μπορούσα να δω βράχια κάτω από την επιφάνειά της …
Είχα αγωνία αν το πλοίο καταφέρει να περάσει από αυτό το στενό.

Παρ’ όλη την αγωνία, το όλο θέαμα ήταν εξαιρετικά ωραίο, καταπληκτικό…
Ξύπνησα όταν το πλοίο ήταν ακριβώς στην είσοδο του στενού…

Σιχαίνομαι να χάνω την συνέχεια στα όνειρα…

11 Comments:

Blogger vasvoe said...

ίσως γιατί δεν πίστευες ότι το πλοίο θα κατάφερνε να ξεπεράσει το εμπόδιο και δεν θα άντεχες να το δεις και γι αυτό ξύπνησες.

μήπως έχεις κάποιους φόβους αποτυχίας;

βέβαια παρουσιάζεσαι να έχεις πολλή αυτοπεποίθηση στο μπλογκ σου, αλλά πολλές φορές τα φαινόμενα απατούν κι εμάς τους ίδιους.

12:04 AM  
Blogger Λαμπρούκος said...

Λοιπόν δώσε βάση,

Το πλοίο είναι η ζωή σου που τη σκέφτεσαι χλιδάτη και πολυτελή, τα γκαρσόνια και οι επιβάτες οι άνθρωποι που βρίσκονται γύρω σου.

Το ότι τσιμπολογούσες δεξιά και αριστερά είναι το γεγονός ότι θέλεις να έχεις διάφορους γκόμενους και να τους τσιμπολογάς (τα κωλαράκια) γευόμενη τους χυμούς τους και να τους πετας μετά σα στιμένες λεμονόκουπες.

Το ότι πήγες μπροστά στο πλοίο είναι άσχετο και μαλακία και έχει να κάνει μόνο με την ταινία οότε το προσπερνώ.

Η στενωπός έχει να κάνει με την αγωνία σου μπροστά στο απρόοπτο, τη φόβο σου α αντιμετωπίσεις το άγνωστο αλλά και την αδρεναλίνη που κυλά στο άιμα σου μπρος σε κάθε καινούργια πρόκληση.

Το ότι ξύπνησες σημαίνει ή οτι δεν ήουν καλά σκεπασμένη ή οτι ήθελες να πας για κατούρημα...

ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ
090 11 333333
Λαμπρούκος - διαβάζω το ψωμί, λέω το αυγό, μαστιγώνω το δελφίνι

12:18 AM  
Blogger Όνειρα γλυκά.. said...

Λιτσάκι , θα στα πω όπως μου τα έλεγε η γιαγιά μου όταν της ζητούσα να μου έξηγήσει τα όνειρα που έβλεπα ..
"Για κάποια μεγάλη πόρτα έχεις έννοια παιδί μου και το γλυκό που τσιμπούσες τα φαρμάκια που πίνεις είναι, αλλά το καθαρό νερό λέει ότι όλα θα πάνε καλά..."

Γιατί ξύπνησες βρε ; Θα το πέρναγες το στενό.. σίγουρα ...

12:20 AM  
Blogger Varetos said...

Μόνο αεροπλάνο. Τα πλοία κάνουν πολλές ώρες. Είναι τόσο βαρετό.

6:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ισως να φταιει και το οτι ενα βραδι πιο πριν η τηλεοραση επαιζε τον Τιτανικο.

10:26 AM  
Blogger Unknown said...

meta apo olh auth thn hyper-analush ti na pw kai egw to ermo, oti mallon eixes dei to trailer (h akomi kalutera thn tainia)King Kong ?;P wraio oneiro pantws

12:40 AM  
Blogger Αταίριαστος said...

99 φορές στις 100 τα όνειρα σημαίνουν ένα πράγμα: ότι έφαγες πολύ πριν πέσεις για ύπνο.

2:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

Γεια χαρά Λίτσα,
το όνειρο σου ήταν πολύ ωραίο! ...Ήθελα να σου πω ότι απλά μερικές φορές, όταν εγώ βλέπω ένα όνειρο που (παρά το άγχος ή το δέος που μου προκαλεί) μου αρέσει, άμα ξυπνήσω και κοπεί οτ όνειρο, τότε ξαναπέφτω για λίγο και βλέπω τη συνέχεια. Δεν μου "κάθεται" πάντα. Και συνήθως όταν το κάνω αυτό, αργω στη δουλειά (φτου!)... Όνειρα γλυκά!

3:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

Where did you find it? Interesting read Medical marajuana ca locations 106 peugeot zest antivirus software tamiflu rezeptpflichtig Vancouver hockey tickets Purchase ionamin diet pill online Ca edd disability Atlanta car cheap in rental Rhinoplasty gross pictures Southern black girls Valtrex immunity free dvd decoder player dvd roms hp toner cartridge 92274a

4:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP » »

4:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

ειδα στον υπνο οτι οδηγουσα αυτοκινητο μαζι μου ηταν μια φιλη μου και ακριβως απο πισω μου ηταν ο συντροφος μου με εναν φιλο του και τους εδειχνα τον δρομο καθως ειχαμε χαθει...ξαφνικα βρεθηκαμε σε κατι απομακρους δρομους και ανεβαιναμε σε ενα βουνο που ειχε ομιχλη και ηταν πολυ λιγο σκοτεινα ακριβως μπροστα μου ηταν ενα μηχανοβιος που ολα του τα ρουχα ηταν μαυρα και τον ακολουθουσαμε....μετα ξαφνικα μας πηγε σε ενα κλειστο μερος οπου ηταν νεκροτφειο και βγηκε απο μια μπροστινη πορτα απο την οποια ειδα μια εκλησια με τρουλο χρυσο και η ομιχλη εξαφανηστηκε κ ηταν μια ηλιολοστη μερα εμεις παραμειναμε σε αυτο το κλειστο μερος που ηταν καπως σαν δωματιο οχι ακριβως και ο συντροφος μου εκανε την προσευχη του και φιλαγε μια εικονα ενος αντρα πεθαμενου κ μετα ελεγε καποια λογια που σαν κινεζικα κοροϊδευτηκα προς εμενα κ χαμογελωντας τα οποια δεν μπορουσα να καταλαβω.......Εαν μπορείτε σας παρακαλω εξηγηστε μου τι σημαινει....Ευχαριστω πλ..!

4:57 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker