Tuesday, February 07, 2006

Η καλή η νοικοκυρά από το πληκτρολόγιο φαίνεται…

Σήμερα η αυτοπεποίθηση μου σαν νοικοκυρά έπιασε πάτο…
Είπα να ρίξω μια ματιά στο εσωτερικό του πληκτρολόγιου μου…
Με το θράσος της άσχετης το ξεβίδωσα χωρίς να έχω καμία βεβαιότητα πως θα ξαναδούλεψει …
Είχα ακούσει το τελευταίο podsast του Πάρη με τα σχετικά…
http://javapapo.blogspot.com/2006/02/papocast08-podcast.html
Στη νεκροψία βρέθηκαν τα εξής:
Τρίχες δικές μου
Τρίχες γάτας
2 κόκκοι ρυζιού μουμιοποιημένοι
Κομματάκια καπνού και ελατηριάκι από αναπτήρα (από την εποχή που κάπνιζα)
Ακαθόριστη σκούρα μάζα κάτω από το space (θυμήθηκα πως μου είχε πέσει παγωτό εκεί)
Ίνες από ρούχα
Κομματάκια πλαστικού από καλώδιο (το είχε μασήσει ο γάτος πριν μέρες και τα έξυνα για να τα ξαναενώσω)
Διάφορες άλλες ακαθαρσίες αγνώστου προελεύσεως και ταυτότητας…

7 Comments:

Blogger javapapo said...

άβυσσος το εσωτερικό του κάθε πληκτρολογίου! ;)

9:25 PM  
Blogger Dellaporta said...

Μπλίαχ Μπλιάχ Μπλιάχ

12:21 AM  
Blogger Αθήναιος said...

Έκανα κ εγώ την ίδια δουλειά την Κυριακή κ από τότε αγνοείται η τύχη του αριστερού Ctrl. :-) Κάπου εκσφενδονίστηκε. Ελπίζω να μην το βρει ο σκύλος πριν από μένα. :-)

3:36 AM  
Blogger Λαμπρούκος said...

Προτείνω πάραυτα τη διενέργεια διαγωνισμού με θέμα:

"ΤΟ ΠΙΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΤΕ ΟΤΑΝ ΚΑΘΑΡΙΣΑΤΕ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΣΑΣ"

Απαντήσεις του τύπου "δεινόσαυρο" δε θα γίνονται δεκτές...

6:11 AM  
Blogger €lisavet said...

Eyaggelatos poy soy xreiazetai :P

2:46 PM  
Blogger Ο Φοβερός said...

LOL!
Ego na deis ti brika sto pliktrologio mou (apo ton proto upologisti) tin proti fora pou to katharisa. Tote edosa orko pos tha katharizo to pliktrologio pio sixna. Apo tote pou pira forito omos (edo kai 2.5 xronia) den ksero pos na to kathariso :p

10:03 AM  
Blogger Varetos said...

Σοκαριστικά ενοχλητικό το post σας.

Την επόμενη εβδομάδα θα ζητήσω από την η κυρία που μου καθαρίζει, μαγειρεύει και κάνει όλες τις δουλειές του σπιτιού να πράξει αναλόγως.

4:22 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker