Friday, December 23, 2005

Ελεοοος...

Παραδίνομαι, δεν αντέχω άλλο…

Λυσσάξατε με τις αγορές… όλα τα πήρατε… ελεοοος…
Τ’ αδειάσατε τα ράφια…
Μέχρι και τις κούκλες και τα στολίδια της βιτρίνας βαλθήκατε ν΄ αρπάξετε…
Νιώθω σαν κατάδικος…που αντί αλυσίδες είμαι δεμένη με γιρλάντες και φωτάκια που αναβοσβήνουν… δεν μου φτάνει όλη μέρα στο μαγαζί, με κυνηγάει και στον ύπνο μου… μέχρι όνειρο είδα πως ήμουν στο μαγαζί και με κυνηγάγανε υστερικές πελάτισσες…
Γαμώ τα εορταστικά σας ωράρια γαμώ…τι άλλο θέλετε πια;
Να φέρουμε τα σλιπινγ μπαγκ να κοιμόμαστε στο πατάρι του μαγαζιού για να σας προλαβαίνουμε; ( αν και αυτό θα γίνει και με το νόμο απ’ ότι βλέπω…)

Ελπίζω να τα ξοδέψατε όλα τα εορτοδάνεια σας και να βρούμε την ησυχία μας από βδομάδα… δεν αντέχω άλλο…

Και δεν φτάνουν ολ’ αυτά, έχω και τη μύτη μου να έχει γίνει βρύση από κρύωμα και το δέρμα γύρω απ’ αυτή μοιάζει με δέρμα κροκόδειλου (στο πιο ροζ…) και ξοδεύω 10 πακέτα χαρτομάντιλα τη μέρα για να μαζεύω τα ζουμιά που τρέχουν…

Α, ρε Χριστέ μου τι μας κάνεις… κάθε φορά που έχεις γενέθλια πρέπει να ξεπατωνόμαστε… (αυτό το είδα σε κάποιο μπλόγκ (;) με ανάλογη φωτογραφία αλλά ξέχασα που… οποίος το ξέρει παρακαλώ να μου πει που είναι, το θέλω)

Έτσι νιώθω, όπως ακριβώς το είπε ο anemos: ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΠΟΤΕ ΑΥΤΗ Η ΧΑΡΩΠΗ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΠΟΤΕ ΑΥΤΗ Η ΧΑΡΩΠΗ ΜΑΛΑΚΙΑ;;;
(http://naftilos.blogspot.com/2005/12/blog-post_22.html)

ΥΓ
Οποίος έρθει για κάλαντα, να τα λέει ολόκληρα, αλλιώς δεν έχει μια… όχι να λέμε μια στροφή και ν΄ απλώνει το χέρι…
Ελπίζω να έρθουν πάλι και αυτοί οι Αλβανοί που τραγούδαγαν αλβανικά κάλαντα …

4 Comments:

Blogger Filotas said...

Κουράγιο Λίτσα! Και δυνατά στον αγώνα!
Και τι ωραία θα ήταν να ακούγαμε όλα τα κάλαντα του κόσμού σήμερα! Με ξύπνησαν που με ξύπνησαν το πρωί τα καλαντάρια, όλα το ίδιο τροπάριθ λέγανε! Νισάφι πια!...Καλά Χριστουγεννα!

5:41 AM  
Blogger vatraxokoritso said...

θα περασει και αυτο οπως περασαν και αλλα
καλη ξεκουραση σου ευχομαι

5:55 AM  
Blogger mistounou said...

Αυτό θα πει ξέσπασμα!

Χρόνια πολλά Λιτσάκι!!!

3:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

What a great site 2004 dodge 2500 renault master Used+wheelchairs

8:39 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker