Saturday, December 17, 2005

Συμβουλές; Α πα πα…. Μακριά από μένα …

Το βλέπεις και το ακούς παντού, όλοι είναι έτοιμοι να σου δώσουν την συμβουλή τους, την άποψη τους, να σου κάνουν την χάρη να σου αποκαλύψουν την μόνη κι αληθινή αλήθεια τους…
Προσπαθούσα μέχρι τώρα να είμαι συγκρατημένη και στο να δίνω και να δέχομαι ότι ‘αλήθεια’ μου πασάρουν.

Τις τελευταίες 2 μέρες έχω στριμωχτεί άγρια από την Γιώτα (το πρώην φυτό).
Μου ζητάει επίμονα την γνώμη μου …
Για τον νέο γκόμενο της βέβαια!

Μέχρι πριν λίγες μέρες υπήρχε μια καλυμμένη αντιπάθεια μεταξύ της Γιώτας κι εμένα.
Ήταν ένα πράγμα του στυλ: « … σ’ ανέχομαι γιατί δουλεύουμε μαζί τόσες ώρες κάθε μέρα και δεν υπάρχει λόγος να κάνει δύσκολη τη ζωή η μια στην άλλη… αλλά μέχρι εκεί …τα τυπικά… τι κανείς; Καλά, ευχαριστώ… τα λέμε αύριο…»
Τι να πούμε; Ποτέ δεν κατάλαβα…

Εδώ και 2 μέρες την Γιώτα την έχει πιάσει το εξομολογητικό της.
Κι έχει βρει εμένα να τα λέει…

Τώρα με τον Άρη, (τον νέο γκόμενο της, τον κούκλο που λέγαμε…) αφού πέρασε ο μήνας του μέλιτος, πλάκωσαν οι ανασφάλειες και τα ερωτήματα.

Η Γιώτα μοιάζει σαν να μην πιστεύει την καλή της τύχη που της έτυχε τέτοιο κελεπούρι…
Σαν να έγινε κάποιο λάθος κι από στιγμή σε στιγμή θα έρθουν να της πουν
‘συγνώμη, κάναμε λάθος αυτός προοριζόταν για κάποια άλλη, φέρε τον πίσω και βολέψου με κάτι πιο πρόχειρο…’
Κακώς, γιατί κι η Γιώτα, εμφανισιακά τουλάχιστον, δεν είναι για τα μπάζα, κάθε άλλο… αλλού χάνει (νομίζω..)
Μπούρ…μπούρ όλη μέρα μ’ έχει ζαλίσει με το να υμνεί τα προτερήματα του!
‘… κι είναι έτσι… κι είναι αλλιώς … και μου κάνει εκείνο… και μου κάνει το άλλο… και μήπως να κάνω αυτό; .. ή το άλλο;…’

Εξομολογήσεις σε βάθος…
Μετά την πιάνουν οι ανασφάλειες…
Το συμπέρασμα και το μεγάλο ερώτημα είναι ένα και μοναδικό!
‘Πως θα τον κρατήσω κοντά μου;’
‘Εδώ μου βάζεις δύσκολα’ της λέω. ‘δεν είμαι εγώ για τέτοια, έχω κάψει κόσμο με τις συμβουλές μου κι έχω καεί κι η ίδια από τις απόψεις μου…’

Μακριά από μένα…
Όμως αυτό το ‘πως θα τον κρατήσω’….
‘Αν δεν ‘κρατιέται’ από μόνος του, δεν μπορείς να κανείς τίποτα…
‘Κρατιέται από μόνος του;’
Τι εννοείς; Ρωτά μ’ αγωνία η Γιώτα.
‘Δεν ξέρω μ’ άρεσε η έκφραση…’
Μετά σκέφτηκα πως μάλλον μαλακία είπα κι έβαλα την Γιώτα να ψάχνεται τζάμπα…

6 Comments:

Blogger vatraxokoritso said...

Έρμη γιώτα τι σου ΄μελλε να πάθεις..
Και από μία συμβουλή τον ύπνο σου να χάσεις..

Λίτσα η γιαγιά μου έλεγε ένα γνωμικό δεν θα το ξεχάσω ποτέ..
«οι πουτάνες και οι τρελές(ηλίθιες) έχουν τις τύχες τις καλές..
Άνθρωποι σαν την συνάδελφο σου δεν χάνονται ποτέ!
Κερδίζουν πιο πολλά με την αφέλεια από ότι χάνουν οι υπόλοιποι με την οξυδέρκεια..

9:29 AM  
Blogger . said...

ώρες ώρες μου θυμίζεις άντρα....

είναι λίγες οι γυναίκες που δε γουστάρουν να λένε συμβουλές. βασικά πες της να ρωτήσει κάποιον άντρα. και πιό αξιόπιστη απάντηση θα πα΄ρει, και θα ησυχάσει το κεφάλι σου.

2:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

" ώρες ώρες μου θυμίζεις άντρα....". marilina, μεγάλη κουβέντα είπες κοπέλα μου. Κι εγώ όταν άρχισα να πρωτοδιαβάζω αυτό το blog (και έκτοτε έχω γίνει φαν) αυτή την αμφιβολία είχα. Η Λίτσα είναι πράγματι Λίτσα ή είναι ο φανταστικός "ήρωας" κάποιου δημιουργικού Μπάμπη; Ό,τι κι αν είναι πάντως η Λίτσα, ένα είναι σίγουρο. Είναι απόλαυση να τη διαβάζεις.

11:28 AM  
Blogger Ο Φοβερός said...

afasia auto to fito.
Kati tetia atoma genikos otan prosgiononte (apo tin arxiko erota) exoun tetia anasfalia pou einai ikana na xalasoun tin kali tous katastasi.

Epidi exo aporia na tin do enfanisiaka - to fito - den bgazis kamia fotografia na tin postaris leo ego - kai mia fotografia tou ari - kai meta tha sou po tin apopsi mou :P

11:34 AM  
Blogger noooneeee said...

!!! Σιγά μη βάλει και βιντεάκι με το ζευγάρι να κάνει πονηρά πράγματα!!!!

Βασικά σωστή ήταν η "συμβουλή". Αν κάτι δεν κρατιέται από μόνο του, δε μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα για να το κρατήσεις εσύ. And this works both ways.

Αν αυτή θέλει πάντως οπωσδήποτε να κάνει κάτι, ίσως μπορεί να δοκιμάσει να πραγματοποιεί κάθε ερωτική του φαντασίωση.

Και όταν λέω κάθε, εννοώ... ΚΑΘΕ!

Ας υπάρξει και ένας τυχερός σε αυτή τη ζωή επιτέλους.

:-)

11:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP » »

5:34 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker