Sunday, December 18, 2005

Φουλ ερωτευμένος ή τρελός ή απλώς χαρμάνης;

Πάλι βρέθηκα σε θέση να πρέπει να δώσω συμβουλές για ερωτικογκομενικα, αφού δεν γουστάρω, τι με πρήζετε… έχω κάψει κόσμο, σας λέω (κι έχω καεί η ίδια…)

‘Λίτσα’, μου λέει η Αναστασία (μακρινή ξαδέλφη), ‘μου την έχει πέσει από δίπλα ένας τύπος και κάνει τρέλες.’

(παρένθεση: η Αναστασία βρίσκεται σε φάση ανάρρωσης από ένα γέρο κέρατο που έφαγε πριν λίγο καιρό, δηλ. βλέπει άντρα και θέλει να τον σφάξει!)

‘Τον λένε Νίκο’ συνεχίζει η Αναστασία, ‘καινούργιος στη δουλειά, ήρθε από άλλο υποκατάστημα, με το που με πρωτοείδε έκανε σαν να τον χτύπησε κεραυνός, έπεσε ξερός! Έτσι μου είπε…’
‘Και ενώ τα τμήματα μας δεν έχουν σχέση, όλο κάτι βρίσκει για να κάνει τις βόλτες του από το γραφείο μου…’
‘Στη δουλειά είναι διακριτικός, η φάση γίνεται στο σχόλασμα…’
‘Ξεκινάω να φύγω…’ ‘να σε πάω σπίτι σου με τ’ αυτοκίνητο;’ Λέει ο Νίκος…
‘όχι ευχαριστώ…’

(παρένθεση: ο Νίκος μένει αλλού γι αλλού σε σχέση με το σπίτι της Αναστασίας.)

‘Στέκομαι στη στάση να πάρω το λεωφορείο, να κι ο Νίκος με τ’ αυτοκίνητο’
‘να σε πάω σπίτι;’ ‘ είπαμε, όχι!’ (ευγενικά)
‘μπαίνω στο λεωφορείο, φτάνω στη στάση κοντά στο σπίτι μου, κατεβαίνω, να κι ο Νίκος από δίπλα!’
‘πως βρέθηκες εδώ;’ Ρωτάει η Αναστασία.
‘ακολούθησα το λεωφορείο και είδα που κατέβηκες!’ απαντάει ο Νίκος…
‘να σε πάω σπίτι;’ Συνεχίζει ο Νίκος…
‘δίπλα μένω..’ ‘για αυτό…, τι χάνεις;’
‘όχι!’ επιμένει η Αναστασία και συνεχίζει με τα πόδια μέχρι το σπίτι της.

Η Αναστασία με τα πόδια από το πεζοδρόμιο και ο Νίκος από κοντά, στο δρόμο, με τ΄ αυτοκίνητο!

Δυο μέρες αυτό έκανε ο Νίκος!
Ακολουθεί το λεωφορείο της Αναστασίας και μετά την ‘συνοδεύει’ μέχρι το σπίτι, αυτή από το πεζοδρόμιο κι αυτός από το δρόμο με τ’ αυτοκίνητο!!

Την τρίτη τον προειδοποίησε να μην το ξανακάνει κι αυτός υπάκουσε…

Τι πρέπει να κάνω Λίτσα μου; Ρωτάει η Αναστασία
Εσένα σ’ αρέσει; Ρωτάω εγώ.
‘Εεε… λίγο… αλλά ξέρεις, αυτή την εποχή είμαι λίγο αγριεμένη με τους άντρες…’

‘Τι να σου πω κι εγώ… με το μαλακό, πάρε τον με το μαλακό… μπορεί στ΄ αλήθεια να τον χτύπησε κατακούτελα ο έρωτας, μπορεί να του έχει λασκάρει λίγο καμιά βίδα, μπορεί απλώς να έχει καιρό να γαμήσει ή …ή…ή….’

Ξέρω ΄γω… τι της λένε γι αυτήν την περίπτωση...;

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Κατ' αρχάς, τι ομάδα είναι;

Δεύτερον, πέρα από την πλάκα, ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΡΕ ΓΑΜΩ ΤΟ ΜΠΕΛΑ ΜΟΥ; Είναι καλό παιδί; Αν ναι, τότε ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ;

9:50 PM  
Blogger . said...

αυτό που την ακολούθησε εμένα θα με τρόμαζε πάρα πολύ, αλλά εφόσον το σταμάτησε όταν του το είπε, πάει και ερχεται.

ό,τι της έρθει να κάνει. Τζάμπα κουράζει το κεφάλι της. Δλδ τι; θα μείνει ε΄τσι μέχρι να αγαπήσει ξανά απο θαύμα τους άντρες; τρώγοντας έρχεται η όρεξη να της πεισ.

1:59 AM  
Blogger Lili said...

O τυπος ξεκαθαρα δεν φοβαται την απορριψη και κανει κινησεις που αλλος θα κολωνε "μην με παρει για τρελλο" η "με ποιο δικαιωμα να παω μεχρι το σπιτι της?"
Νομιζω οτι δειχνει νοοτροπια "παικτη".
Αν ειναι και ωραιος, μπορει να ειναι θεμα κατακτησης και να χασει το ενδιαφερον του μολις η αναστασια γινει δεδομενη...

Να το παω λιγο πιο μακρια?
Αν ο τυπος ηρθε για λιγο διαστημα στο υποκαταστημα/τμημα τους...μπορει...ισως.... μου μυριζει παντρεμενο(?) που πιθανον να θελει να κανει "διακοπες", απο την κανονικη ζωη του.

Οπως και ναχει η πραξη που την ακολουθησε ειναι red flag.
big red flag.

και πες στην Αναστασια να αποδεχτει την ελληνικη πραγματικοτητα.
Το κερατο ειναι given, σαν το ταβλι, και την φραπεδια.

2:10 AM  
Blogger vasvoe said...

λιλι γιατί να είναι πραγματικότητα το κέρατο; επειδή με τέτοιες συμβουλές ως τέτοια θα την αποδεχτεί!

3:59 AM  
Blogger Your Man said...

Ρε σεις, ξεκαβαλήστε όλες λίγο.

Αναλύσεις επι αναλύσεων. Έτσι έκατσε η φάση με το παληκάρι. Τού'ρθε να την πάρει από πίσω και την πήρε (!)

Μην κάνετε μήνες να αποφασίσετε γουστάρω - δε γουστάρω και να χαλιέστε ή να φτιάχνεστε με κάθε "τι θα γινόταν αν...;"

Πιάστε τα συναισθήματά σας από τα @@ και πείτε "ναι ρε, γουστάρω με χίλια και θέλω να το ζήσω".

Όχι σούξου-μούξου-μανταλάκια...

6:18 AM  
Blogger Ο Φοβερός said...

LOL @ lili - to kerato einai given :p -- Diladi prepei na arxiso kai ego na ta forao se allous giati mou ta forane kai emena ? :p LOL

Litsa - ego leo na paei se dikasti i ksaderfi sou na pari restraining order ;)

7:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

ρε παιδιά κάτι σε Σάτυρο μου κάνει εμένα αυτός ο τύπος...

11:33 AM  
Blogger Lili said...

Βας, σου το εχω ξαναπει, αντε να το ξαναπω μπας και δεν χρειαστει να το ξαναπω.
Εσυ ζεις εκει.

Εκει τα πραγματα ειναι διαφορετικα.
Οι ανθρωποι ειναι διαφορετικοι.
Αυτην ειναι η πραγματικοτητα εκει.

Παμε τωρα στην πραγματικοτητα εδω.

Εδω το να ξενοπηδας θεωρειται ρουτινα.Φυσικο.
Αποδεκτο κοινωνικα(τυπικα οχι αλλα ουσιαστικα ναι),και encouraged by anyone around the male.
Και αυτην ειναι η πραγματικοτητα οσο μισητη και υποτιμητικη και να ειναι for the female.


Ρωτα οποιαδηποτε γυναικα παντρεμενη πανω απο 10 χρονια.
Και κοιτα την καλα.
Αναλογα με την φυσικη της κατασταση μπορεις να καταλαβεις αν κι αυτη του τα φοραει η οχι.


(νταξ υπερβαλλω λιγο)


Λιτσα σορυ για την καταληψη.
Τελικα τι εγινε με την φιλη σου?

1:10 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker