Tuesday, December 13, 2005

Θαύμα… θαύμα!!!

Απεργία σήμερα, δεν θα πάω στη δουλειά.
Αυτή τη φορά δεν χρειάστηκε να τσακωθώ με την Τζένη.
- ξέρω, ξέρω..., μου είπε χθες, αύριο δεν θα έρθεις στο μαγαζί…

αλλού ήταν η έκπληξη:
- ούτε κι εγώ θα έρθω κ. Τζένη! Πετάγεται η Γιώτα, το φυτό!!!
Της πέφτει το σαγόνι της Τζένης!
- κι εσύ Γιώτα;
Μάλιστα, η Γιώτα, ο φυτούκλας, η σπασίκλας, η όλο ‘ναι κ. Τζένη… μάλιστα κ. Τζένη… έχετε δίκιο κ. Τζένη…’ είχε μουλαρώσει και δεν άλλαζε γνώμη.
- θα με αφησετε μόνη μου! Λέει η Τζένη. (την καημένη, σπαράζει η καρδιά μου…)
- ν’ απεργήσεις κι εσύ Τζένη μου! Λέω εγώ!
- να κλείσω το μαγαζί χριστουγεννιάτικα; Δεν είστε καλά…

Τέλος πάντων… η Γιώτα κι εγώ σήμερα απεργουμε!
ΥΓ
Γαμώτο… και σήμερα που δεν έχω δουλειά, πάλι την ίδια ώρα ξύπνησα…

8 Comments:

Blogger zavalos said...

Γιατι απεργειτε ρε παιδια;
(οχι πως δεν κανετε καλα, αλλα εγινε κατι στην Ελλαδα;)

2:08 AM  
Blogger Όνειρα γλυκά.. said...

Μπράβο Λιτσάκι ...!!! Οχι σαν τον δάσκαλο της κόρης μου που όταν τον ρωτούν τα παιδιά γιατί δεν απεργεί απαντάει " τι να χάσω το μεροκάματο;"..

Παιδαγωγός να σου πετύχει ...

2:19 AM  
Blogger vatraxokoritso said...

Είδες Λίτσα το πήρες το αίμα σου πίσω…
Θα της βγουν ξινά τα χαμουρέματα και το στήσιμο που σας έριξες τις την τελευταία φορά..
.

4:39 AM  
Blogger 0comments said...

MAZI ΣΟΥ ΛΙΤΣΑ!

6:33 AM  
Blogger Filotas said...

Μπράβο κορίτσια! Απεργούμε και για αυτούς που δεν μπορούν να απεργήσουν λόγω απειλών(όχι για εκείνους που φοβούνται μην χάσουν το μεροκάματο!)...

7:25 AM  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Εγω που μετακινουμε αποκλειστικα και μονο με μεσα μαζικης μεταφορας τι να κανω;Ζω ενα δραμα!3μερες χωρις λεωφορεια.Ελεος...

3:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

Keep up the good work » »

10:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

Looking for information and found it at this great site... »

8:40 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker