Tuesday, November 15, 2005

Με τρώει ο κώλος μου…

Κάθε χρόνο τέτοιες μέρες με τρώει o κώλος μου για φασαρία…
Την πορεία του Πολυτεχνείου εννοώ …
Από 0 χρονών με κουβαλάγανε στην πορεία του Πολυτεχνείου, πάντα με το μπλοκ του ΚΚΕ…
Ήμουν στην τρίτη γυμνάσιου όταν δεν άντεξα άλλο την πολύ ‘νομιμοφροσύνη’, την κοπάνησα και πήγα με τα ‘κωλόπαιδα’ τους ‘αλήτες’ τους ‘γνωστούς-άγνωστους’ τους ‘αναρχοτετοιους..’ ή όπως στο καλό τους λένε τα διάφορα ‘ξεφτέρια’ της δημοσιογραφίας (μη χέσω…)
Μέχρι και στη Γένοβα ήθελα να πάω τότε αλλά, φυσικά, δεν μ’ αφήσανε…
Έπεσε και μουρμούρα από την οικογένεια αλλά δεν τους έπαιρνε… (κι ο μπαμπάς στα νιάτα του με τους αναρχικούς πήγαινε, μετά ‘νοικοκυρεύτηκε’ και γύρισε στη αγκαλιά του ΚΚΕ!)
Πέρυσι και πρόπερσι είχα ‘φρονιμέψει’ και ξαναπήγα με το ΚΚΕ.

Φέτος όμως όχι!
Φέτος τα έχω πάρει γενικώς … πέφτει πολύ δούλεμα… έχω ‘φορτώσει’ πολύ…

Μεθαυρίο θα πάρω το κράνος μου και θα πάω πάλι με τους ‘άτακτους’, τα ‘κακά παιδιά’, τους ‘αλήτες’.

Δεν περιμένω να γίνουν και σπουδαία πράγματα αλλά κάτι να κουνηθεί ρε γαμώτο…
Όχι τίποτ' άλλο… να μην νομίζουν ότι όλοι έχουμε κατεβάσει αδιαμαρτύρητα τα σώβρακα στη νέα τάξη και χάφτουμε τα παραμύθια τους…

7 Comments:

Blogger Tero said...

[Δεν περιμένω να γίνουν και σπουδαία πράγματα αλλά κάτι να κουνηθεί ρε γαμώτο...
Όχι τίποτ' άλλο... να μην νομίζουν ότι όλοι έχουμε κατεβάσει αδιαμαρτύρητα τα σώβρακα στη νέα τάξη και χάφτουμε τα παραμύθια τους...]


...Κι είχαν *αυτοί* μια σκασίλα...

Σάμπως θα ταρακουνηθούν και θα πέσουν από τις καρέκλες τους, στις οποίες ο κώλος τους έχει πετάξει κοντζάμ ριζικό σύστημα, εδώ και 30 χρόνια καθισιό;

30 είπα;

Κάντο 60.

Ή, μάλλον, 90.

Oh, fuck, ξέχνα το, πάντα αυτοί μας κυβερνούσαν.

Κι όπως διάβασα μια φορά, γραμμένο στο τοίχο με μπογιά:

"Αν θες να δεις άσπρη μέρα, πέτα και κανά γιαούρτι"

Φιλικά,

Άλλος ένας τσατισμένος,

Tero

2:27 PM  
Blogger J95 said...

Όπως τη βλέπει ο καθένας.

4:09 PM  
Blogger . said...

τίποτα καλύτερο δε μπορούσες να σκεφτείς καλέ;; τσκ τσκ τσκ

3:57 AM  
Blogger J95 said...

Πάντως για να καταλάβεις πόσο διαφέρουν οι απόψεις μας πάνω στη χρησιμότητα της εν λόγω πρακτικής, εγώ μέχρι χθες ήμουν απόλυτα σίγουρος ότι εσείς οι μπουκαλάκηδες είστε μπάτσοι (ή τουλάχιστον μπατσοκινούμενοι).

7:43 AM  
Blogger terrangirl said...

Λίτσα σε γουστάρω γιατί έχεις τσαμπουκά και μου θυμίζεις τον εαυτό όταν ήμουν μικρή. Κάθε που είχε πορείες και φασαρίες η μάνα μου ήταν πάντα με την αγωνία.

Τώρα στα 35 πια κάνω απολογισμό και διαπιστώνω ότι ήταν χαμένη ενέργεια
- γιατί στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα...

Πλέον συμφωνώ με τον z43k0.
Η βίαιη αντίδραση μερικών εκατοντάδων καταλήγει απλώς σε νούμερα τηλεθέασης, αρνητική εικόνα για τους διαμαρτυρόμενους και ζημιές που τελικά θίγουν μόνο τα μικρά ψάρια...

Αν γινόταν οι τόσες και τόσες χιλιάδες ταλαιπωρημένων ανέργων, μισθωτών, συνταξιούχων κλπ. να βρίσκαν μια στιγμή μόνο νηφαλιότητας από την παραζάλη της μιζέριας τους και να κάναν μια ειρηνική καθιστική διαμαρτυρία ...
αυτό ίσως να ήταν ικανό να παραλύσει τα πάντα και να ταράξει την ΑΠΑΘΕΙΑ.

1:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

Where did you find it? Interesting read Honda st1100 streetfighter Sample cumshot czci renault twingo

6:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

This is very interesting site... » » »

7:52 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker