Monday, November 14, 2005

Ο τελευταίος μεγάλος έρωτας…

Φίλη μου η Μαρινα έχει ένα ελάττωμα: (ή προσόν – όπως το πάρει κανείς-…)
Όταν ερωτεύεται νομίζει ότι βρήκε τον μεγάλο έρωτα, τον άνδρα που θα περάσουν μαζί την υπόλοιπη ζωή…
Το πιστεύει στ’ αλήθεια…
Με κάθε καινούργιο γκόμενο ‘ψήνεται’ από μόνη της..
Και αυτό το παθαίνει σχετικά συχνά, τρίτη φορά για φέτος!

Όταν την γνώρισα τα είχε με τον Σταύρο, μετά εμφανίστηκε ο Μάνθος με τη Μπεμβέ, ( έχω γράψει σχετικά), μετά ο Φώτης ο μηχανόβιος…
(τα κρύα είχαν φύγει και ήθελε το κορίτσι να παίρνει τον αέρα της πάνω στη μηχανή…)

Πριν 2 βδομάδες με πλησίασε εμπιστευτικά…
‘Είμαι πολύ ερωτευμένη’ μου είπε με ξελιγωμένο ύφος
‘ο Θανάσης…’
Την σκέφτηκα την κακία μου αλλά κρατήθηκα και δεν την είπα …
(έπιασαν πάλι τα κρύα, παράτησε τον μηχανόβιο και βρήκε κάποιον με όχημα κλειστού τύπου!)
Λάθος! Η Μαρινα είναι απρόβλεπτη, ο Θανάσης, όχι αυτοκίνητο αλλά ούτε ποδήλατο δεν έχει… δηλαδή είχε αλλά το πούλησε για να ξεχρεώσει μερικά από τα χρέη του…
Τον ‘κυκλοφορεί’ η Μαρινα… τον φορτώνει πίσω στο παπί της και πάνε….

Ο Θανάσης συστήνεται ως ‘αποτυχημένος επιχειρηματίας’, έτσι λέει και σκάει στα γέλια…
Το μεγαλύτερο προσόν του είναι το χιούμορ του και ειδικά όταν μιλάει για το εαυτό του…
Όπως λέει κι ίδιος: ‘είμαι σκέτη καταστροφή!... Από το 1999 έχω πάρει την κάτω βόλτα κι ακόμα να πιάσω πάτο …!’
‘… τότε με το χρηματιστήριο… από τότε δεν έχω ορθοποδήσει… λένε πως ο κάθε κύκλος στη ζωή κρατάει 7 χρόνια, τώρα είμαι στον 5ο χρόνο χασούρας, 2 χρόνια ν’ αντέξω ακόμα και θα πάρω τα πάνω μου…’

Τελευταίο του ‘κατόρθωμα’ ήταν ένα αποτυχημένο μπαρ στην Κρήτη…
Τώρα τα έχει μαζέψει και γύρισε στο σπίτι της μαμάς του, και είναι έτοιμος για νέες εξορμήσεις…
Απ’ ότι κατάλαβα ο Θανάσης έχει την ικανότητα να βρίσκει διαφόρους και να τους πείθει να επενδύουν στις ιδέες του και να χάνουν τα λεφτά τους…
Επόμενος στόχος του είναι ν’ ανοίξει Video Club…

Ακόμα και με τις τράπεζες λέει πως τα καταφέρνει.. (έτσι λέει…)

‘ Πάω και βρίσκω τον διευθυντή της τράπεζας, λέει ο Θανάσης… και του λέω: ξέρετε τι γκαντέμης είμαι! κι εγώ ξέρω τι παλιοκλέφτες είστε εσείς! μπορούμε να συνεννοηθούμε ε;… Δεν υπάρχει περίπτωση να μην τα βρούμε έτσι…;

6 Comments:

Blogger Lili said...

Νομιζω οτι καπου γονιδιακα μοιαζουμε με την Μαρινα :p
με την διαφορα της "συχνοτητας"

11:59 PM  
Blogger vangelakas said...

γιατί ρέ παιδιά;

Καλό καί τό βίντεο κλάμπ...

Γίνεται χαμός τώ καιρώ αυτώ...

1:23 AM  
Blogger J95 said...

Συμφωνώ με V.

Πες του να πουλάει και ποπκόρν και λαστιχένια όπως στα Βίλατζ, το κάνει ένας στην Αγία και έχει χεστεί στα λεφτά.

1:37 AM  
Blogger . said...

ήξερα μια κοπελα που κάθε άντρας που γνώριζε ήταν ο άντρας της ζωής της. τώρα είναι 21 έχει παιδί, έναν 20χτονο "άντρα" που θέλει να φύγει μακριά για παντα και την ελέγχει μέχρι και όταν πάει να κατουρήσει

6:53 AM  
Blogger isobel said...

δεν ξέρω αν το έχει σκεφτεί το παλικάρι αλλά παίζει να τον περιμένει λαμπρή καριέρα στη βουλή
για φαντάσου τώρα συνδυασμός γκαντέμη που να ξέρει να πείθει κουστουμάτους με λεφτά!

1:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. » » »

1:48 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker