Friday, October 28, 2005

ΠΑΡΕΛΑΣΗ...

Σήμερα παρέλασα και πάλι…
Μπορεί να έχω τελειώσει το σχολείο εδώ και δυο χρόνια αλλά σήμερα έσπρωχνα το καρότσι της γιαγιάς που έκανε παρέλαση με το σύλλογο Αγωνιστών Εθνικής Αντίστασης!
Πέρυσι μπορούσε να το οδηγεί μόνη της και τα προηγούμενα χρόνια μπορούσε να περπατάει.

Υπήρχαν χρονιές που σχεδόν όλη η οικογένεια έκανε παρέλαση:
Εγώ κι ο αδελφός μου με το σχολείο, η γιαγιά με τους αντιστασιακούς και η μάνα με το σύλλογο Κρητικών.
Έμενε μόνος ο πατέρας στο κοινό για να χειροκροτεί την υπόλοιπη οικογένεια που παρέλαυνε.

Μετά εγώ κι ο αδελφός τελειώσαμε το σχολείο, η μάνα βαρέθηκε κι έμεινε μόνη η γιαγιά να παρελαύνει …
Από σήμερα παρελαύνω κι εγώ σαν συνοδός της!

Τις παρελάσεις με το σχολείο τις θυμάμαι σαν ευκαιρία για χαβαλέ, σήμερα όμως ήμουν συγκινημένη…

1 Comments:

Blogger GB said...

Γιατί ρε Λίτσα τότε μερικοί απο το ΚΚΕ θέλουν να καταργηθούν οι παρελάσεις?

Οι αγώνες πριν τον εμφύλιο, στον πόλεμο δεν ήταν απο αυτούς?

Για εμφύλιο δεν μιλάω για να κοιμηθώ καλά...

2:01 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker