Wednesday, October 19, 2005

ΜΟΝΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ...

Σήμερα έμεινα μόνη στο σπίτι, (μαζί με την γιαγιά) και ανάρρωνα, αισθάνομαι πολύ καλύτερα.
Είχα και κέφι για μαγείρεμα, 2 μέρες δεν είχα φάει σχεδόν τίποτα.
Έκατσα και έφτιαξα μουσακά και γαλατομπούρεκο!
Τα είχα πεθυμήσει και τα δυο.

Το μεσημέρι με τον ήλιο πήρα τη γιαγιά με το καροτσάκι της και βγήκαμε στην αυλή.
Η γιαγιά, μετά το δεύτερο εγκεφαλικό, είναι σχεδόν ανάπηρη.
Δεν μπορεί να μιλήσει και μόνο το δεξί της χέρι μπορεί να κουνήσει, ούτε πόδια …
Το ηλεκτρικό καροτσάκι της το είχαμε πάρει όταν έπαθε το πρώτο εγκεφαλικό πριν ένα χρόνο περίπου.
Τότε μπορούσε λίγο να περπατήσει και να μιλήσει.

Ο πατέρας ήθελε να της πάρουμε ηλεκτρικό καροτσάκι για να κινείται μόνη της, η μάνα μου δεν ήθελε, κόστιζε πολύ έλεγε και η γρια (78 χρονών) δεν θα τα κατάφερνε να οδηγήσει το καρότσι.
Όμως ο πατέρας πάτησε πόδι και η γιαγιά απέκτησε αυτοκινούμενο όχημα!
Τώρα που το σκέφτομαι, οι μόνες φορές που ο πατέρας έβαλε βέτο, σε οικονομικά θέματα, ήταν για το καροτσάκι της γιαγιάς και την δική μου βέσπα! Και στα δυο η μάνα ήταν αντίθετη!

Τελικά η γιαγιά τα κατάφερε μια χαρά με το καροτσάκι, φτιάξαμε μια ράμπα στο ισόγειο και έβγαινε έξω στη γειτονιά.
Είχε γίνει ξεφτέρι στο χειρισμό του, μόνο σούζες δεν έκανε με το ηλεκτρικό καροτσάκι…
Μια φορά, μάλιστα, είχε βγει στην εθνική και πήγαινε για Πειραιά!
Ήθελε, είπε, να επισκεφτεί μια φίλη της! Ξέμεινε όμως από μπαταρία και την έφερε πίσω η τροχαία!

Μετά έκατσα με τις ώρες και χάζευα τα μπλόγκς
Καιρό είχα ν’ αφιερώσω τόση ώρα στα μπλόγκς, δεν έχω χρόνο…
Από τότε που ανακάλυψα τα μπλόγκ έχω περιορίσει πολύ την τηλεόραση, προτιμώ το μπλοκοζαπινγκ!
Έχω την εντύπωση πως από τον Ιούλιο και μετά έχουν εμφανιστεί πολλοί καινούργιοι μπλοκερς μαζεμένοι (μαζί κι εγώ φυσικά)
Μέτρησα αυτούς που έχω στα links και στα favorites, είναι πάνω από 400! Και συνεχώς εμφανίζονται καινούργιοι…

Το βράδυ ήρθε η θεια Πόπη και τσάκισε ότι είχε μείνει από μουσακά και γαλατομπούρεκο… μου παράγγειλε, για αύριο, μια από τα ίδια!
- Την Κυριακή πάλι θεία… αύριο θα είμαι στη δουλειά, τέρμα η αναρρωτική…

6 Comments:

Blogger Ο Φοβερός said...

ΚΑΙ μουσακά ΚΑΙ γαλακτομπούρεκο;;;;;
Έγινες η καινούργια καλύτερη μου φίλη! :-)

Εγώ πάντως μπλογκζάπινγκ και TV ζάπινγκ κάνω ταυτόχρονα :-)

Περαστικά!

5:31 PM  
Blogger Chrisa said...

Είμαι στην δουλειά και διαβάζω το blog σου, εκεί που διαβάζω για την γιαγιά που έφυγε να δει την φίλη της πέθανα στα γέλια!!! Είναι η super γιαγιά!!!!

Υ.Γ. Συγχαρητήρια στον μπαμπά σου που πρόσφερε το καλύτερο στην γιαγιά σου!!!

11:18 PM  
Blogger Lili said...

Πρεπει να βαριεται πολυ και να ειναι μαρτυριο για την γιαγια σου...
Της διαβαζει κανεις τουλαχιστον?(μπλογκζ?)
βλεπει τιβι?

Συγκινηθηκα

3:01 AM  
Blogger 0comments said...

"Make tea not love!"
Hell granies
(τις θυμάται κανείς;)

0 comments
(μέλος του Litsa's Fan Club)

YΓ Γεια σου Λίτσα!

11:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

Keep up the good work » »

9:56 AM  
Anonymous Anonymous said...

Excellent, love it! »

7:57 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker