Thursday, October 20, 2005

Τρελές φράουλες…

Βλέπαμε οικογενειακώς ειδήσεις στην τηλεόραση, τις υστερίες για τα γριπιασμένα κοτόπουλα…
Ο πατέρας βάζει τα γέλια.
- ευκαιρία να φάμε φτηνό κοτόπουλο, θα ρίξουν τις τιμές!
- δεν φοβάσαι; Λέω εγώ
- μπούρδες, πολύ φασαρία για το τίποτα… για να πουλήσουν κανένα εμβόλιο και για νάχουν να λένε στις ειδήσεις!

Γυρίζει στη μάνα μου:
- θυμάσαι τότε με το Τσερνομπίλ; Είχε βγει βρώμα ότι οι φράουλες είχαν ραδιενέργεια και τις δίνανε σχεδόν τζάμπα, είχαμε τρελαθεί να τρώμε φράουλες!

(μου ρίχνει μια ενημέρωση για το Τσερνομπίλ, κάτι είχα ακούσει αλλά δεν ήξερα λεπτομέρειες)

- μου δίνατε και μένα από αυτές τις φράουλες; Ρωτάω εγώ. (ήμουν1-2 χρονών)
- φυσικά! μου λένε, στη φρουτόκρεμα!!!
- ρε, πάτε καλά; Ωραίους γονείς έχω, μέσα στην υπευθυνότητα! Γι αυτό βγήκα λίγο ‘κουνημένη’; Από τη ραδιενέργεια που με ταΐζατε;
- άντε ρε, κι εμείς τι πάθαμε που φάγαμε τόνους από φράουλες; Χώρια οι μαρμελάδες που φτιάξαμε και είχαμε για καιρό!
- μπα, του λέω, μήπως τα μαλλιά σου από τότε άρχισαν να πέφτουν;

Ο πατέρας πιάνει τη φαλάκρα του, έκφραση απορίας, προσπαθεί να θυμηθεί, το σκέφτεται σοβαρά…

Στα νιάτα του ήταν μαλλιάς και ροκάς, τώρα (στα 53) είναι φαλάκρας και ροκάς... του έχουν μείνει κάτι υπόλοιπα μαλλιών στα πλάγια και πίσω.
Μαζεύει ότι υπόλοιπο τρίχας υπάρχει και κάνει μια κοτσιδούλα…

- Α, μπα, λέει ο πατέρας, είχαν αρχίσει να αραιώνουν πιο πριν…

6 Comments:

Blogger Your Man said...

Δόξα και τιμή στους φαλακρούς ροκάδες.

Και γενικά στους φαλακρούς (εμείς στο πηγάδι κατουρήσαμε δηλαδή;)

4:31 PM  
Blogger Lili said...

Συμφωνω με τον μπαμπα σου οτι στις ειδησεις υπαρχει τρομολαγνεια...αλλα, δεν μπορω να μην επισημανω οτι οταν πριν 5-6 χρονια βρηκανε διοξινες στα κοτοπουλα, αυτο ειναι αναμενομενο. Οταν ενας οργανισμος ειναι αδυναμος, ειναι ανημπορος και αρρωσταινει βαρια...

Νομιζω οτι ηξ αρρωστια των κοτοπουλων ειναι αληθινη, αλλα δεν πιστευω οτι τα εμβολια ειναι η λυση...


κατα τα αλλα, μη μασας με τις φραουλες...θα μας ξεκανουν τα εκατομυρια κινητα γυρω μας...:P

10:45 PM  
Blogger 0comments said...

Aν στη ραδιενέργεια που μαζέψαν οι φράουλες ωφείλουμε το πνεύμα της Λίτσας. ΖΗΤΩ ΤΟ ΤΣΕΡΝΟΜΠΙΛ!

1:00 AM  
Blogger Filotas said...

Ζωή και κότα, Λίτσα!

4:25 AM  
Blogger . said...

και γαμώ την τρελοοικογένεια είστε... σας παω, να κάνετε ριάλιτι

4:34 AM  
Blogger Ο Φοβερός said...

Radienerges fraoules e? :-)
Den mou les, to bradi fosforizis ? :-)

5:44 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker