Monday, September 12, 2005

E-MAIL? ΠΙΟ E-MAIL? Α, ΤΟ E- MAIL…

Και ξαφνικά, προχθές, θυμήθηκα πως έχω και email !!
Το είχα ξεχάσει τελείως … είχα να το κοιτάξω κανένα μήνα, πριν από τις διακοπές!
Έλα όμως που είχα ξεχάσει id και password για το yahoo… κάπου τα είχα βάλει… αλλά που; Έλα ντε …

Μίση ώρα με παίδευε το yahoo, ούτε το όνομα του pet, που μου ζητούσε, δεν έβρισκα, δοκίμασα όλα τα ονόματα των γάτων μου, ζωντανών και πεθαμένων, τίποτα …
Και ξαφνικά θυμήθηκα, δεν είχα βάλει όνομα γάτας για pet, το όνομα του Μπάμπη είχα βάλει!!
Ναι, pet name: babis …
Δεν ξέρω αν είχε σημασία, είχα μπερδευτεί πολύ …δεν θυμάμαι …

Ρε τι τραβάμε εμείς οι ανάπηρες …
Τέλος πάντων, τα καταφέρνω να ξαναβρώ το email μου, το ανοίγω και τι να δω … ένα σωρό μηνύματα με περίμεναν, τα περισσότερα από μπλοκατζήδες!
Συγνώμη παιδιά, τι ν’ απαντήσω τώρα … θα το ανοίγω πιο συχνά … μη νομίζετε πως σας έχω γραμμένους …
Σημείωση:
Μερικοί μου ζητάνε τεχνικές συμβουλές για τα μπλόγκς τους!!
Χα χα χα...
Ρε, πάτε καλά; Από μένα την άσχετη;
Σας κάνω για σχετική με κομπιούτορες;
Πηγαίνετε σε κανένα άλλον, δείτε ποιοι έχουν τα πιο σένια και χάι τέκ μπλοκ και ρωτήστε τους, εγώ είμαι ακόμα στο νηπιαγωγείο, 4 μήνες έχω κομπιούτερ, και τι κομπιούτερ, ατμοκίνητο!!

5 Comments:

Blogger Harry said...

Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Τον έχεις πεθάνει αυτόν τον Μπάμπη.

Καλό θα ήταν τώρα που μας το είπες να το αλλάξεις -το δυνατόν γρηγορότερα- το pet name γιατί ξέροντας αυτό μπορεί οποιδήποτε να βρει τον κωδικό σου.

1:44 PM  
Blogger η Λίτσα said...

το αλλαζω ... το αλλαζω

1:47 PM  
Blogger Harry said...

Αν και πηγαίνοντας μια βόλτα από το yahoo βλέπω ότι έχουν αλλάξει την διαδικασία πιστοποίησης αν ξεχάσεις τον κωδικό σου... Anyway, εσύ καλά κάνεις και το αλλάζεις

1:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

Excellent, love it! Wild cherry slots download free Free money bonus baccarat gambling web sites Sexual problems high blood pressure drugs hummer h2

4:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

Looking for information and found it at this great site... »

9:31 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker