Monday, February 20, 2006

Έγραψε η πεθερά...

Η κ. Κούλα είναι η πεθερά του θείου Τάκη.
Η κ. Κούλα είναι 75 χρονών και κρατιέται μια χαρά.
Έχει ένα ‘κουσούρι’: δεν θέλει να πηγαίνει σε κηδείες… και σ’ αυτήν την ηλικία πληθαίνουν οι γνωστοί και συγγενείς της που πεθαίνουν.

Στην κηδεία του άντρα της την πήγαν με το ζόρι, στις κηδείες των 2 μεγαλύτερων αδελφών της δεν πήγε!
Για τους υπόλοιπους φίλους και συγγενείς ούτε λόγος…

Μετά το τελευταίο κρούσμα (κηδεία αδελφού), γαμπρός και κόρη της κάνανε κήρυγμα για το πώς πρέπει ν’ αλλάξει στάση και να παρευρίσκεται σε τέτοιου είδους κοινωνικές εκδηλώσεις…

Η κ. Κούλα του απάντησε:

‘… Ξέρω γιατί μου τα λέτε ολ΄ αυτά… για να μη νομίζετε πως είμαι καμία αναίσθητη και δεν σας αγαπάω… μην ανησυχείτε… στην δική σας την κηδεία θα έρθω οπωσδήποτε!!...’

Ακόμα αναρωτιέται ο θείος Τάκης αν τους έκανε πλάκα ή το εννοούσε…

9 Comments:

Blogger Χρήστος Αθανάσουλας said...

Λίτσα,
μάθε σε παρακαλώ τα γενέθλια της πεθεράς του κυρίου Τάκη και πες μου...
Αν μου έστελνες και την διεύθυνση του σπιτιού του...
Ε, όχι της δουλειάς του γιατί η καζούρα θα είναι άγρια...να σου εύχονται όλοι να τα εκατοστήσει η πεθερούλα σου :)))

Οταν πέθανε ο πεθερός μου έγραψα το εξής μήνυμα και το έκανα πολλαπή αποστολή στους μαθητές μου, σε όσους είχαμε μάθημα την επόμενη μέρα:
"επειδή πέθανε ο πεθερός μου, δυστυχώς (και όχι η πεθερά μου) αύριο δεν κάνουμε μάθημα...αν πέθαινε η πεθερά μου, θα κάναμε δίωρο μάθημα"
:)

4:05 PM  
Blogger vasvoe said...

κι εγώ δεν έχω πάει ποτέ σε κηδεία, ούτε τό'χω και καημό, να σου πω την αλήθεια!!

7:44 PM  
Blogger Chrisa said...

Αχ μωρέ δεν έχει και άδικο!!!! Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να πιέζουν την κυρία Κούλα!! Άμα δεν το νιώθει δεν νομίζω ότι θα πρέπει και να πηγαίνει κιόλας!

12:16 AM  
Blogger Neilys said...

Sumfwnw einai ligo axaro , kai psyhofthoro na pas se kideia . Vevaia uparchoun kai oi kuries pou koutsompolevoun kai to apolamvanoun.
Alas ekpliktikis ataka!!

6:19 AM  
Anonymous Anonymous said...

Apotefrwsi kai pali apotefrwsi!

6:35 AM  
Blogger YO!Reeka's said...

χαχαχαχαχα... σωστή η γιαγιά

8:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ego mono stou pappou mou tin kidia exo paei, perisi to kalokairi - an den pigena tha ta akouga apo tin giagia

12:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

Εμενα με αγαπουσε η μητερα μου.δεν μου ελεγε τετοια αστεια και ενιωθα καλα

11:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

Αρε λιτσακι πρέπει να κρατηθείς και άσε τον Ηλία να τρέχει από πίσω σου

2:52 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker