Thursday, November 17, 2005

Λίτσα, κάτσε φρόνιμα…

Κάτι για την επέτειο του Πολυτεχνείου…
Λίγο πριν φύγω για την πορεία…
Με τα δημοτικά τραγούδια δεν τα πάω καλά αλλά αυτό μου αρέσει πολύ.

Το αντιγράφω εδώ μαζί με την ‘μετάφραση’ του

«Βασίλη, κάτσε φρόνιμα, να γένεις νοικοκύρης,
Για ν’ αποχτήσεις πρόβατα, ζευγάρια και γελάδες,
Χωριά κι αμπελοχώραφα, κοπέλια να δουλεύουν.

Μάνα μου, εγώ δεν κάθομαι να γίνω νοικοκύρης,
Να κάμω αμπελοχώραφα, κοπέλια να δουλεύουν,
Και να ΄μαι σκλάβος των Τουρκών, κοπέλι στους γεροντους

Φέρε μου τ’ αλαφρό σπαθί και το βαριό τουφέκι,
Να πεταχτώ σαν το πουλί ψηλά στα κορφοβούνια …»

ΝΑ ΚΑΙ ΗΜΕΤΑΦΡΑΣΗ’, ΟΠΩΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΕΓΩ

«Λίτσα, κάτσε φρόνιμα και γράφε εις το blog σου,
Κοίτα τη δουλίτσα σου και κάνε το κορόιδο,
Πάρε τ’ αγόρι σου αγκαλιά και καν’ του και παιδάκια,

Μάνα μου, εγώ δεν κάθομαι σαν κότα εις τ’ αυγά μου,
Να σκύβω μπρος στ’ αφεντικά και πίπες να τους παίρνω,

Παίρνω το κράνος τ΄ αλαφρύ και το βαρύ λοστάρι,
Με την μολότοφ την καυτή, θα ξεχυθώ στους δρόμους,
Φωτιά να βάλω στα δεσμά, μπουρλότο στους κανόνες…»


….
Αφιερωμένο σ’ όλα τ΄ «άταχτα» παιδιά που δεν κάθονται «φρόνιμα».

7 Comments:

Blogger 0comments said...

Λίτσα μου παρ' το κράνος σου
πάρε και τα λοστάρι
κι αν δεις στρουμφάκι κουνιστό
σπάσε του το ποδάρι.

(0com - μέλος του Litsa's Fan club)

3:33 AM  
Blogger vasvoe said...

mpravo litsa! poly oraia metafrasi!

9:35 AM  
Blogger pillius said...

δηλαδή από σήμερα κανόνες γιοκ;
τους κάψατε όλους;

7:18 PM  
Blogger eikonoplastis said...

βρε πίλιους,
όχι ότι έχω κάθετη άποψη, αλλά σκέψου λίγο: Θα μιλούσε κανείς για τα κοινωνικά προβλήματα των γαλλικών προαστίων αν δεν τα καίγανε οι πιτσιρικάδες;
Δυστυχώς μόνο η βία ήταν ικανή να ξεθάψει το ζήτημα. (το γεγονός ότι τελικά το κέρδος θα το εισπράξουν οι ίδιοι λαοπλάνοι δεξιοί που δημιούργησαν το πρόβλημα, μάλλον αποδεικνύει την ανυπαρξία μιας άλλης πολιτικής, το ότι η βία αν μη τι άλλο τουλάχιστον εκτονώνει για λίγο/ είπε κανείς ότι είναι λύση; εγώ όχι)

5:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

Enjoyed a lot! » »

8:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

Keep up the good work Acyclovir acetaminophen treatment adult chickenpox Crap hoes Reviews dmc 500 mp3 player Company hawaiian shirt Meridia orlistat reductil sibutramin xenical pressure washers financial planning for disabled children Power trip jackets 1995 mitsubishi eclipse

6:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hi there colleagues, fastidious paragraph and nice arguments commented at this
place, I am genuinely enjoying by these.

my web blog - stainless steel letter pendants

12:06 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker